Ga naar inhoud

malwarebytes


Aanbevolen berichten

Ik heb of had malwarebytes premium voor het leven en ik ben van  windows 1809 naar windows 1903 overgeschakeld het resultaat is mijn malwarebytes is nu free geworden en als ik de sleutel ingeef krijg ik de melding dat ik het aantal ben overschreden dat ik daar kan uit maken is ik had malwarebytes moeten verwijderen voor ik  windows1903 erop zette en na de instalatie van windows1903 erop moeten zetten omdat ze nu denken dat ik een nieuw toestel bijheb ,

Kan ik dat nog regelen of ben ik mijn premium kwijt,

Ik dank bij voor baat,

lowie 12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lowie

 

(eerst en vooral: gebruik je voortaan punten en hoofdletters? Dat leest nog eens zo makkelijk :) )

 

Het probleem stelt zich op jouw computer, want zelf heb ik ook (gelukkig nog zo) een levenslange licentie en MBam is op mijn systeem, bij de overgang naar de 1903 gewoon actief gebleven.

Heb je Mbam als eens uninstalled en (met de key) terug geïnstalleerd? Want normaal moet die licentie gewoon nog werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag passer .

Ik malwarebytes verwijdert en terug geinstalleert  met de volgende melding ,

Kan het zijn dat ge moet malwarebyte moet verwijderen met in speciaal programma daar er anders resten achterblijven want dat weet ik niet,

Groeten ,

Lowie12

 

lqzfe4.48 am.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag abbs ,

Ik heb een bericht gestuurd met deze tekst ,

Kan je je mening daar over zeggen want ik ben maar een leek,

Ook met een bijlage 

60pvy04.18 pm.png

naar dit adres support@mwb.zendesk.com 

When replacing windows 1809 to windows1903, my malwarebyte premium was replaced to malwarebyte free ,
I get the message as you can see on the picture normally my activation code ******** is for 3pc's I only have the code for 1 pc in use

Thanks for the benefit,
 

'k heb al maar dadelijk je activatiecode verwijderd. Zet keys nooit open en bloot op het net (of een ander kan ermee gaan lopen!)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.