Ga naar inhoud

Hulp clonen loopt fout


Theo2602

Aanbevolen berichten

Alles geprobeerd, maar het wordt nog erger. Ik probeer een nieuw installatie te doen, en ook daar loopt het fout, het booten was niet moeilijk, en dan komt alles normaal, maar dan vindt hij plots een mediastuurprogramma niet.

 

Ik zie ook niet hoe ik die kan vinden.

Op de foto's de gebeurtenissen.

 

 

00-nieuw.jpg

01-nieuw.jpg

02-nieuw.jpg

03-nieuw.jpg

05-nieuw.jpg

07-nieuw.jpg

08-nieuw.jpg

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Woont u in Nederland?

En waarom dan toch een clean installatie van Windows 10? Je gaf er toch de voorkeur aan om een cloon uit te voeren, en daar heb ik je de nodige adviezen voor gegeven.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, in Hemiksem, dus onder Antwerpen. Zou u anders naar mij komen, of ik naar u?

Ik begrijp dat dit zeer frustrerend moet zijn, al honderd keer is dat goed gelopen, en bij mij lukt dat niet. Maar u ziet, ook met een nieuw schijf maken gebeuren er dingen die nooit gebeuren. Ik heb zo'n gevoel dat Toshiba een anti copy heeft ingebouwd.

Moest het u een troost zijn, tot twee jaar geleden werd alles gedaan door een man van in de tachtig, die toen overleden is, hij had heel zijn leven aan computers gewerkt, oa voor IBM.

Hij zegde vaak: ik heb al veel tegen gekomen, maar nooit wat ik met jouw computers meemaak, en dan bedoelde hij echt de computer en niet mij, want dan was die vaak bij hem thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Theo2602 zei:

Neen, in Hemiksem, dus onder Antwerpen.

Waarom kies je dan bij de installatie van Windows 10 voor "Nederlands Nederland" als indeling voor tijd en valuta, en niet voor "Nederlands (België"?

En waarom kies je als toetsenbord instelling voor "Verenigde Staten (Internationaal)", wat staat voor een QUERTY toetsenbord en niet voor "Belgisch (Punt)".

Dat is echter niet de oorzaak van de installatieproblemen. Dat probleem heeft met drivers te maken en het is bijzonder abnormaal dat dit probleem zich stelt met een laptop die slechts 2 jaar oud is.

Uw grootste probleem is dat je dingen wil doen waar je nauwelijks inzicht in hebt zelfs met onze hulp.

 

14 minuten geleden, Theo2602 zei:

Zou u anders naar mij komen, of ik naar u?

Neen, dat doe ik sowieso voor niemand van de forumleden. Dat druist trouwens in tegen onze regels.

 

Nogmaals, waarom geen cloon aan de hand van een Boot CD van MiniTool Partition Wizard? Ik heb de moeite gedaan om je uit te leggen hoe je dat moet doen en je doet er niets mee, dat is pas frustreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waar je haalt dat die laptop 2 jaar oud is. hij is zeker zes jaar.

Ik had hem aangesloten met de ethernet kabel, en verwachte dat hij die drivers zou zoeken als ik op scannen drukte.

En de reden dat ik die boot cd niet heb gemaakt, is gewoon omdat ik niet weet hoe.

je zegt de knop rechts boven, maar daar staat 'Launch Aplication'.

 

2-partition.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ik heb op die Launch Aplication gedrukt, en Bootable is niet in de gratis versie.

 

Je hebt hier gelijk, maar ja had dat ook eerder kunnen melden. Bij andere gratis software kan dat wel, vandaar mijn vergissing.

1 uur terug, Theo2602 zei:

Ik begrijp niet waar je haalt dat die laptop 2 jaar oud is. hij is zeker zes jaar.

Als ik dat had geweten, dan had ik het anders aangepakt.

Een gebrek aan goede info kan lastig zijn voor ons.

 

9 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ik ga weer puchen, of hoe jij het noemt.

Dat heet anders, maar dat maakt niet uit. Je weet wat daar nu de consequenties van zijn hé. Het spijt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet dat "clonen" niet lukt.

Maar omdat die laptop al niet zo jong meer is vind ik een nieuwe installatie van Windows sowieso een beter idee. Veel succes er mee.

 

Ik sluit dan dit topic.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.