Ga naar inhoud

Mail ziet er uit als 1 grote hyperlink


Gerry2323

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen is mijn mail vrijwel onleesbaar omdat het leesvenster alle hyperlinks tot in volle lengte laat zien in plaats van de verwijzingen naar die hyperlink.
Ik heb al zonder alle invoegtoepassingen gestart, maar dat lost niets op.  Starten in Safe mode laat alles goed zien. 
Aan welke instelling heb ik gezeten dat ik mijn mail niet meer normaal kan lezen?

Alvast bedankt!

Groetjes,,

 

Gerry

Untitled-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Zelf gebruik ik geen outlook en met de instellingen kan ik je dus niet helpen maar je kan wel enkele zaken uittesten.

 

Is dit met alle mailberichten of enkel met dit ene?

Log eens in op de webmail van je mailprovider en kijk of daar alles wel normaal is.

Hallo Kweezie Wabbit,

Het lijkt wel alsof het om alle mail gaat die tussen vrijdag en zondag is binnengekomen. Nieuwe mail ziet er vandaag weer gewoon uit.
Op de webmail kan ik nu even niet kijken, want die is leeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Gerry2323 zei:

Starten in Safe mode laat alles goed zien. 

 

18 uren geleden, Gerry2323 zei:

Even een aanvulling, in safe mode is het probleem nog hetzelfde...

Huh? Eerst schrijf je dat in Safe mode alles goed weergegeven wordt en even later dat in safe mode het probleem ook bestaat. Dat spreekt elkaar tegen.

 

Het voorbeeld dat je liet zien is een nieuwsbrief van Ziggo. Als je die normaal wilt lezen, dan klik je op de eerste link in die nieuwsbrief, waarna hij in de browser zal worden weergegeven:

 

5d1b46b6a0bf2-Bekijk_hier_de_online_vers

 

Mijn favoriete e-mailprogramma is Thunderbird, maar ik heb voor jou Outlook 2016 even opgestart. Helaas kan ik jouw probleem niet reproduceren.

De nieuwsbrief die jij liet zien, is natuurlijk onbelangrijk. Zelf ben ik ook abonnee van Zïggo, maar ik heb me niet aangemeld voor hun nieuwsbrieven.

Ik hoop dat je ook voor de andere 'verminkte' e-mails die je tussen vrijdag en zondag ontving, de browserversie aan kunt klikken.

 

1 uur terug, Gerry2323 zei:

Op de webmail kan ik nu even niet kijken, want die is leeg.

Dat betekent dat je geen IMAP gebruikt, maar POP3. Nadat jij je mails hebt binnengehaald met Outlook, worden de mails verwijderd van de server.

Als test zou je zo'n verminkte e-mail door kunnen sturen naar jezelf. Hoe ziet hij eruit als hij daarna bij jou binnenkomt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, porrelaar zei:

 

Huh? Eerst schrijf je dat in Safe mode alles goed weergegeven wordt en even later dat in safe mode het probleem ook bestaat. Dat spreekt elkaar tegen.

 

Het voorbeeld dat je liet zien is een nieuwsbrief van Ziggo. Als je die normaal wilt lezen, dan klik je op de eerste link in die nieuwsbrief, waarna hij in de browser zal worden weergegeven:

 

5d1b46b6a0bf2-Bekijk_hier_de_online_vers

 

Mijn favoriete e-mailprogramma is Thunderbird, maar ik heb voor jou Outlook 2016 even opgestart. Helaas kan ik jouw probleem niet reproduceren.

De nieuwsbrief die jij liet zien, is natuurlijk onbelangrijk. Zelf ben ik ook abonnee van Zïggo, maar ik heb me niet aangemeld voor hun nieuwsbrieven.

Ik hoop dat je ook voor de andere 'verminkte' e-mails die je tussen vrijdag en zondag ontving, de browserversie aan kunt klikken.

 

Dat betekent dat je geen IMAP gebruikt, maar POP3. Nadat jij je mails hebt binnengehaald met Outlook, worden de mails verwijderd van de server.

Als test zou je zo'n verminkte e-mail door kunnen sturen naar jezelf. Hoe ziet hij eruit als hij daarna bij jou binnenkomt?

Ik dacht eerst dat Safe mode het wel goed weergaf, maar toen zag ik dat inderdaad oude mails wel goed werden weergegeven, maar de nieuwe mails niet. In de browser ziet het er goed uit. De mail van Ziggo koos ik omdat die het duidelijkst was qua probleem. 
De andere verminkte mails waren niet echt belangrijk, dus die heb ik in de prullenbak gegooid. Een mail die ik naarmezelf stuurde op gmail kwam wel goed aan.
Het lijkt erop dat de nieuwe mail weer goed aankomt.  Dus wat mij betreft kan dit topic weer dicht.

Bedankt voor alle hulp...

Groetjes,

Gerry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.