Ga naar inhoud

Schoonmaken


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Liesbeth* zei:

Ik heb een Lenovo ThinkCentre M Serie

Dat zegt nog niet zoveel, want daarvan bestaan verschillende modellen die er heel anders uitzien:

1. Het tower / toren model

2. Het small form factor model. Dat is een  smalle pc, die meestal plat wordt neergelegd, zodat er een monitor bovenop gezet kan worden

3. Het all-in-one model, dat eruitziet als een iMac.

 

Bij model 1 en 2 zie je aan de achterkant 2 schroeven die je eruit moet halen. Daarna kun je de zijplaat (bij het towermodel) of de bovenplaat (bij het small form factor model) iets naar achteren schuiven (dat kost soms wat moeite, want hij kan strak zitten) en dan komt die plaat los en kun je hem eraf halen.

 

Hieronder wijs ik de 2 schroeven aan bij het tower model (dit is de ThinkCentre M720t):

 

5d2b362920583-twee_schroeven.png

 

Je haalt alleen die ene zijplaat los, meer niet.

 

Maak anders een foto van de achterkant van je pc en plaats die in een volgende reactie.

 

 

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Liesbeth* zei:

Kan ik die morgen met een kwartje goed stofvrij maken 

5d2b45edd7e05-kwartje.jpg

 

Met een kwartje gaat het niet lukken. :xd:

Kwartjes bestaan trouwens niet meer in Nederland; dat was in de tijd van de guldens... Voor de Vlamingen: een kwartje was vroeger een munt van 25 cent.

Ik zou een kwastje nemen.... 😄

 

Succes met schoonmaken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.