Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik probeer tevergeefs google earth te installeren op linux mint 18.1. de installatie lukt maar ik krijg in het midden van mijn beeld een rechthoek met daarin een wereldbol, boven links in beeld een heel klein vierkantje met een draaiende wereldbol. Ik kan niet verder en kan dus ook niets ingeven om te zoeken od, het beeld blijft altijd hetzelfde. Wat doe ik verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is raar, probeer deze lsb-core voor 64-bit machines eens: open een terminal en geef er het volgende commando in:

 

sudo apt-get install libc6-i386 libglib2.0-0:i386 libsm6:i386 \
libglu1-mesa:i386 libgl1-mesa-glx:i386 libxext6:i386 \
libxrender1:i386 libx11-6:i386 libfontconfig1:i386 lsb-core

als er gevraagd word om verder te gaan in de terminal druk je de j toets in en op enter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu terug geïnstalleerd via uw link, ook heb ik die door u gegeven link voor lsb-core gevolgd. Nog steeds hetzelfde effect. Ik laat hierbij een printscreen van datgene wat ik te zien krijg wanneer ik google earth wil opstarten, nog steeds dus de wereldbol en het vierkantje van boven links.1806286909_Schermafdrukvan2019-07-2311-53-38.thumb.png.c5f9599019f075f3bd974daaef7153be.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.