Ga naar inhoud

Afspelen video bestand AVI en MOV lukt niet meer?


james48

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, Passer zei:

Neem maar de Standaard-versie James

Sorry Passer, ik zie niets over Windows X, wel Windows XP en Old versions.

Bovendien is het lastig om de juiste download knop te vinden, je klikt snel op een andere software knop zoals Download nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

James,

'k heb het ding eens nader bekeken - Zelf download/update ik het ook geregeld, maar dan via een andere weg - en merkte op dat je gewoon de Basic-versie kan binnenhalen:

 

image.png.bb766a4b3c12fefcea1895eefc4d9d1e.png

 

 

De standaardversie heeft iets meer, maar geen codecs méér - namelijk een player, een infoprogje om gegevens van een mediabestand te tonen, maar die heb jij niet nodig.

Klik dus rechts op die Download Basic- knop,

en dan op die Mirror1 of 2 - knop.

 

(er staat verder iets van XP en zo - en niet van de 10 - maar dat is maar om te zeggen dat bij XP bepaalde versies een andere download moeten hebben.

Gezien jij de 10 hebt, telt voor jou dus die Mirror1 of mirror 2.   - de 'mirror' staat hier voor een andere bezorger waar je het kan halen. Het speelt geen rol welke jij neemt, de 1 of de 2)  image.png.4fbb07a0549d47d3c56eb21955596941.png

 

Heb je het binnen, dan misschien best je systeem volledig afsluiten (niet in slaapstand) en terug opstarten en het filmpje terug proberen af te spelen. - Je kan het ook direct proberen en ik vermoed dat dit dan ook zal lukken. 'k Denk niet dat een heropstart noodzakelijk is in dit geval. Als het aan de codecs lag, zal het wellicht zonder herstart ook wel gaan. Maar indien niet, dan probeer je het eens na een herstart.

succes !

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.