Ga naar inhoud

Titel van opgeslagen document wijzigen


JOS VAN LATEM

Aanbevolen berichten

Als ik probeer de naam van een document te wijzigen dan verdwijnt de titel terwijl ik aan het typen ben en komt de oude titel terug.

Ik kan dus alleen de titel wijzigen als ik na het typen snel genoeg op de toets enter kan drukken (dan blijft de getypte titel staan) maar meestal krijg je daar de tijd niet voor want tijdens het typen komt al snel de oude titel van het document terug.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos,

 

welkom op PCH.

 

Als ik het goed begrijp ben je aan een of ander dokument aan het werken, wil je de titel wijzigen maar kan je dat niet omdat de oude titel direct terugkomt? Klopt?

 

Vertel even aan de mensen in welk programma je dit doet?  (ik vermoed in Word - maar vertel er ook even de 'uitgaveversie' bij: 2013, 2016,... ?)

 

Enne: is dat bij àl je dokumenten of alleen bij dat ene?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum, Jos!

 

Je probleem kwam me bekend voor. Ik moest even zoeken... Hier had iemand hetzelfde probleem: https://www.pc-helpforum.be/topic/70715-bestandsnaam-wijzigen/#comments

 

De oorzaak bij haar bleek te zijn dat zij had gekozen voor een diavoorstelling als bureaubladachtergrond.

 

Dit was de oplossing voor haar:

 

Achtergrond als slide show is inderdaad het probleem.
Hij ververst dan het scherm en sluit de procedure van de wijziging abrupt af.

Oplossing : geen dia voorstelling als achtergrond gebruiken
Ga naar Instellingen > Persoonlijke instellingen > Achtergrond > Kies hier afbeelding of effen kleur (geen diavoorstelling).

 

Dus als jij ook als bureaubladachtergrond een diavoorstelling hebt, dan weet je wat je moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.