Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


adjo

verbinding verbroken

    Aanbevolen berichten

    Mijn outlook 2016 geeft aan "verbinding verbroken" en dus ontvang ik geen nieuwe emails meer.

    Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?

    Gelukkig kan ik op mijn ipad wel mail ontvangen.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites


    'k zou al eens proberen met Outlook opnieuw te installeren (of naar een herstelpunt van vòòr het euvel terug te gaan)

    (enne: welke windows? - en is die met de laatste updates bijgewerkt?)

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    naar aanleiding van jullie tips heb ik e.e.a. geprobeerd.

    Naar een herstelpunt gaan voor het euvel lukt niet window 10 geeft aan dat het mislukt is.

    Windows updaten lukt niet  ( geen internet verbinding) hetzelfde euvel vind ik bij advaced system care.

    "Instellingen" geeft aan "u heeft verbinding met internet"

    Met Edge heb ik ook geen verbinding met Google wel.

    Ik heb het idee dat e.e.a. opgetreden is nadat ik enkele dagen Malwarebytes heb gebruikt!

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    ik heb nog meer problemen zoals Bitdefender heeft ook geen toegang tot internet.

    En helemaal te gek als ik een nieuwe map maak en die wil openen lukt dat maar hij verdwijnt derict weer.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Advaced system care mag je verwijderen, dat programma is niet helemaal betrouwbaar en zorgt soms voor problemen.

     

    Maak je nu verbinding via wifi, probeer dan eens om met een kabel en kijk wat dat als resultaat geeft.

    We gaan ook eens nagaan of er misschien toch iets door de mazen van het net is geglipt en je verbinding stoort.

     

    Je kan het programma ook downloaden op een andere pc en via usb stick op de probleem ps overbrengen.

    Zo kan je ook de logjes overbrengen om te plaatsen.

     

    Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!

    1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u attent te maken op bepaalde zaken.
    2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
    3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (het is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc)
    4. Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden,
    5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
    6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
    7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's)
    8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.

     

    Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad.

     

    Farbar Recovery Scan Tool Link

     

    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

     

    Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

    • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe (of FRST.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

    Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    Deze laatste email heb ik gemist dus ik heb ten einde raad een systeem herstel gedaan.

    Probleem opgelost.

     

    Hartelijk dank voor het meedenken!

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    begrijp ik hoor en ook dank voor die adviezen.

    Ook hier geldt  voor mij "haastige spoed is zelden goed"

    Nooit te oud om te leren.

     

    Nogmaals bedenkt!!!

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.