Ga naar inhoud

Blijkbaar is er een netwerk probeem.


joristi

Aanbevolen berichten

Er is geen probleem zolang ik actief ben op de pc. Als ik door omstandigheden de pc actief achterlaat gedurende een langere periode, dan is de internet verbinding meestal afgesloten. Die verbinding komt dan wel steeds terug in orde. Mijn bezorgdheid is wel dat mijn telefoon een VOIP telefoon is en dan misschien ook uitvalt. Enig idee of ik dat kan oplossen of dat PROXIMUS moet tussen komen. Voor een abonnement van 49.99€ mag dat wel in orde zijn, denk ik. Met dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat de netwerkadapter wordt uitgeschakeld om energie te besparen.

Kijk of het volgende helpt in jouw situatie:

 

Je gebruikt Windows 10 als besturingssysteem, las ik in een ander topic van jou...

Klik met de rechter muisknop op Start en klik dan op Apparaatbeheer.

Als het venster van Apparaatbeheer geopend is, dan vouw je de lijst met netwerkadapters open.

Klik met de rechter muisknop op de netwerkadapter die jij gebruikt en kies in het contextmenu dan Eigenschappen.

Als het venster Eigenschappen geopend is, dan klik je op het tabblad Energiebeheer.

Haal het vinkje weg voor 'De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen'.

Klik daarna onderaan op OK.

 

Met een afbeelding erbij:

image.png.383876513fa483c9b534235161cfc180.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.