Ga naar inhoud

Plotseling blauwe lijnen en puntjes op het scherm


ward01

Aanbevolen berichten

euh.. niet het juiste screenshot? (want ik zie geen puntjes en blauwe lijnen?)

 

Trek je kabel aan beide kanten eens uit en plug hem terug in - helpt dit?

(en anders vrees ik dat ofwel je scherm ofwel je videokaart het begeeft - maar daarover kunnen anderen wellicht wat meer zeggen)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de afbeelding (print screen) die jij plaatste zijn ook voor mij geen blauwe lijnen of puntjes te zien.

Als jij die blauwe lijnen en puntjes weer ziet, maak dan geen print screen, maar maak een foto van je beeldscherm met een digitale camera of met je smartphone (als je die hebt). 
Plaats de gemaakte foto op het forum. Misschien dat wij dan ook die blauwe lijntjes en puntjes zien. Nu kan niemand er iets over zeggen, omdat wij niets bijzonders zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/10/2019 om 09:38, ward01 zei:

Zie je echt geen blauwe puntjes en lijnen?

Ik kan ook geen blauwe puntjes en lijnen zien, maar probeer alvast wat Passer hierboven aanhaalt om dingen te kunnen uitsluiten.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

De blauwe (stippel)lijnen zijn op beide foto's goed te zien, Ward. Op de bovenste foto is het probleem erg goed zichtbaar in de taakbalk.

2 uren geleden, ward01 zei:

ik ben niet in de mogelijkheid om snel een ander scherm aan te sluiten.

Het hoeft ook niet binnen 5 minuten, Ward. Informeer bij vrienden, buren of kennissen of je van hun even een monitor kunt lenen.

En geef dan door of het probleem ook aanwezig is met dat andere beeldscherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/10/2019 om 21:32, porrelaar zei:

De blauwe (stippel)lijnen zijn op beide foto's goed te zien, Ward. Op de bovenste foto is het probleem erg goed zichtbaar in de taakbalk.

Het hoeft ook niet binnen 5 minuten, Ward. Informeer bij vrienden, buren of kennissen of je van hun even een monitor kunt lenen.

En geef dan door of het probleem ook aanwezig is met dat andere beeldscherm.

 

Oké, dat zal voor maandag zijn ergens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.