Ga naar inhoud

Krijg telkens melding


Gast

Aanbevolen berichten

Deze meldingen zijn steeds afkomstig van de website en.savefrom.net. En ze worden verstuurd via de browser Microsoft Edge. Dat staat duidelijk in die meldingen.

Ik zal eerst vertellen hoe je aan die meldingen komt. Toen jij voor de eerste keer met de browser Edge die website bezocht, verscheen er onderaan je beeldscherm een vraag of die website jou meldingen mocht versturen. Die vraag zag er zo uit:

image.thumb.png.16389115ada5dbcee6a538c049218888.png

 

Mijn advies: Klik voortaan altijd op Nee wanneer je die vraag krijgt.

Jij hebt echter op Ja geklikt. Daardoor krijg je nu steeds die meldingen.

 

En nu de hamvraag: hoe kom je van die meldingen af? Jij lijkt die meldingen steeds van een en dezelfde website te krijgen. Dan doe je het volgende:

  • Ga met de browser Edge naar deze website: https://en.savefrom.net/
  • Wanneer die website geladen is, moet je klikken op het slotje dat voor het webadres staat.
  • Er opent dan een venstertje. Klik in dat venstertje op Machtigingen wissen. Daarmee trek je de machtiging die jij eerder verleend had aan die website in.
  • Klaar! Je zult voortaan geen meldingen meer ontvangen van die website.

 

Meteen afbeelding erbij:

image.png.4cc5a1a10767bbc7af5e9f4529c1b1da.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik verzend dit bericht maar even op mijn ipad,daar ik niet kan verzenden vanaf mijn laptop.

ik kon niet op de site van SaveFrom.net komen,alleen via de browser Firefox,maar dat was de bedoeling niet,en heb toen de browser Firefox verwijderd,om later weer te installeren.

ik kan de site van SaveFrom.net niet openen ,krijg een melding op mijn laptop dat de site niet veilig is.(certificaatfout) 

wat moet ik nu.

 

Ik kan ook de site van PC Helpforum niet meer bereiken via de browser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je had Firefox niet hoeven te verwijderen, als een stap niet lukt kan je beter dat eerst doorgeven.

 

10 minuten geleden, ghelsing zei:

k kan de site van SaveFrom.net niet openen ,krijg een melding op mijn laptop dat de site niet veilig is.(certificaatfout) 

wat moet ik nu.

 

Ik kan ook de site van PC Helpforum niet meer bereiken via de browser

Via welke browser werk je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Je had Firefox niet hoeven te verwijderen, als een stap niet lukt kan je beter dat eerst doorgeven.

 

Via welke browser werk je nu?

Ik weet niet meer wat ik precies gedaan heb, maar heb volgens mij het certficaat verwijderd, en toen weer geprobeerd, om Mozilla Firefox te downloaden en installeren, dat lukte, kan nu weer met de Firefox browser werken, en ook weer op de site van PC Helpforum komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Scrol naar Microsoft Edge op deze pagina: https://www.schoonepc.nl/optim/resetten-internet-explorer-chrome-firefox-opera-safari.html#edge

Voer de stappen uit om Edge opnieuw in te stellen.

Dus kies de optie "de knop Opnieuw instellen"

 

Hierna zou Edge opnieuw zijn ingesteld en kijk of dan het probleem weg blijft.

 

Ik kan bij Edge  de knop opnieuw instellen nergens vinden 

Gerard 13-10-2019-12-25-31.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ghelsing zei:

Ik kan bij Edge  de knop opnieuw instellen nergens vinden 

Gerard 13-10-2019-12-25-31.jpg

Ik heb het al gevonden , en ingesteld , ik houd u op de hoogte van het verloop. 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

Stap 1.
Download 57591a68c6ad5-Powershell-icon.pngReset_Microsoft_Edge.zip naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Let op!Microsoft Edge zal compleet gereset worden waarbij alle instellingen (favorieten e.d.) verloren zullen gaan.
  • Pak het bestand Reset_Microsoft_Edge.zip uit.
  • Klik met de rechtermuisknop op Reset_Microsoft_Edge.ps1 en selecteer de optie Run with PowerShell.
  • Er verschijnt nu een blauw scherm waarin het script uitgevoerd gaat worden om Microsoft Edge te resetten.
  • Typ in het onderstaande venster vervolgens de letter A (Yes to All) gevolgd door enter om door te gaan.

57591c2fa4e6e-Powershell-edge-reset.png

  • Wanneer het script gereed is zal PowerShell automatisch sluiten.
  • Zodra je Microsoft Edge voor de eerste keer weer opstart krijg je onder andere weer de mogelijkheid om je favorieten te importeren en alles naar wens in te stellen.

 

 

Stap 2.

Neem voor deze scanner de tijd hij kan uren duren

Download de ESET Online Scanner naar je bureaublad.
 
Eset Online Scanner uitvoeren.

  • Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", Eset opent klik op Get started.

  • Wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer klik op Ja, "Terms of use" opent klik op de knop "Accept".

  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Get started" aan.

  • Bij Before we start... vink "No thanks, I am not interested en Disable feedback system" aan en klik "Continue".

  • Bij Choose a scan type kies "Full Scan".

  • Bij Detection of Potentially Unwanted Applications vink:

    - Enable ESET to detect and quarantine potentially unwanted applications

  • Klik op "Start scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.

Na het scannen:

  • Als er niks word gevonden klik op "Continue", en als laatste "Submit and close".

  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save scan log" geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.

  • Klik vervolgens een aantal maal op "Continue" en als laatste op "Submit and close".

  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.