Ga naar inhoud

Proxyscript downloaden


Bammens

Aanbevolen berichten

Op 8 mei stelde ik de vraag wat ik moest doen bij de mededeling 'Proxyscript downloaden'.

Ik heb toen een herstelpunt gemaakt en het probleem was daarmee opgelost.

Nu krijg ik toch telkens weer dezelfde boodschap in Google Chrome en kan dan vervolgens niet verder.

Heb nu gedaan wat jullie mij op 8 mei geadviseerd hebben.

Hierbij voeg ik 2 bestanden toe, met de vraag daar eens naar te kijken.

Met vriendelijke groet,

Bammens.

FRST.txt Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

De volgende programma's zorgen voor malware/adware op je pc en kan je beter verwijderen.

 

Stap 1.

Weg gaan naar 5a07033868db6-shell32_271.ico_16x16.pngProgramma's en onderdelen:

  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • iSkysoft Helper Compact 2.5.2
    • iSkysoft Video Converter Ultimate
    • YTD Video Downloader 5.9.10
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

 

 

Stap 2.

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

Stap 3.

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Verwijder die fixlist die je heb moeten downloaden en doe het volgende:

 

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"


start:
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [iSkysoft Helper Compact.exe] => C:\Program Files (x86)\Common Files\iSkysoft\iSkysoft Helper Compact\ISHelper.exe [2138272 2016-10-08] (Shenzhen Yi Xing Investment Co., Ltd. -> iSkySoft)
ShortcutTarget: $McRebootA5E6DEAA56$.lnk ->  (Geen bestand)
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3613076481-972898892-3462059891-1001 -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = hxxps://mysearch.avg.com/search?cid={7545FB1C-C230-48F2-9BC6-C5CAC0254386}&mid=cca36e74701547cca1ca117693704f15-b7e2e6d4c8df9182df3e638658f2a6bc6cf15537&lang=nl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=0516piz&pr=fr&d=2016-06-29 18:08:26&v=4.3.1.831&pid=wtu&sg=&sap=dsp&q={searchTerms}
BHO: Geen Naam -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> Geen bestand
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3613076481-972898892-3462059891-1001 -> Geen Naam - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} -  Geen bestand
S3 WsDrvInst; "C:\Program Files (x86)\Wondershare\Video Converter Ultimate(CPC)\Transfer\DriverInstall.exe" [X]
U3 aswbdisk; geen ImagePath
U3 avgbdisk; geen ImagePath
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Geen bestand
2019-04-17 11:59 - 2016-07-21 09:54 - 000137728 _____ () [Bestand niet getekend] C:\Program Files (x86)\Common Files\iSkysoft\iSkysoft Helper Compact\CBSCreateVC.dll
2019-04-17 11:59 - 2016-10-08 15:59 - 001506304 _____ () [Bestand niet getekend] C:\Program Files (x86)\Common Files\iSkysoft\iSkysoft Helper Compact\DAQExp.dll
2019-04-17 11:59 - 2016-10-08 16:00 - 000708608 _____ (Wondershare) [Bestand niet getekend] C:\Program Files (x86)\Common Files\iSkysoft\iSkysoft Helper Compact\CBSProducstInfo.dll
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:0888F409 [276]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:3440EB47 [798]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:66633281 [130]
FirewallRules: [TCP Query User{45AF8B34-6444-4CBC-B6DA-F852C6421DFA}C:\program files (x86)\msgtag\msgtag.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\msgtag\msgtag.exe Geen bestand
FirewallRules: [UDP Query User{9F94470F-6236-49CB-B108-AC7A450D9E03}C:\program files (x86)\msgtag\msgtag.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\msgtag\msgtag.exe Geen bestand
FirewallRules: [{2BB6D745-1A2C-40C0-A65C-84C026A76CF4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Apowersoft\Video Converter Studio\Video Converter Studio.exe Geen bestand
FirewallRules: [{CBE2F5A0-C955-4CFF-8942-6C4E24AE7E34}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Apowersoft\Video Converter Studio\Video Converter Studio.exe Geen bestand
EmptyTemp:
end:


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Download AfbeeldingMalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
 

  • Dubbelklik op MBSetup.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Die is hier na te lezen (link volgt)
  • Klik vervolgens op de knop Scannen om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Quarantaine" en daarna op "Gereed".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.

Start Malwarebytes klik op "Detectiehistorie", klik op "Historie".
Dubbelklik op het recentste "Scan detectie".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Afbeelding
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wonderen zijn de wereld nog niet uit: het heeft zich vanzelf opgelost. PC is weer snel.

 

Misschien mag ik nu nog even terugkomen met het proxy-gebeuren.

Wanneer FRST aan het fixen is, krijg ik telkens een foutmelding (zie foto hierboven).

Ook krijg ik de indruk dat hij dat maar door bij draaien, zonder dat er iets gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.