Ga naar inhoud

Kleurenbeheer


Sagres

Aanbevolen berichten

Goedemiddag aan allen,

er zijn problemen bij het trachten te lezen op sommige sites. (hier ook)

Vetgedrukte cijfers, letters zijn geen probleem, gewone tekst zoals wat ik nu intik zijn gewoonweg onleesbaar. Blijkbaar iets in de instellingen, maar ik heb het niet gevonden. OS = Windows 10 home.

Kan er iemand me helpen?

Alvast bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Methode 1: Voer de SFC uit.

Volg de onderstaande stappen:

  1. Open opdrachtprompt.

  2. Selecteer " Als administrator uitvoeren ".

  3. Typ " sfc / scannow " zonder aanhalingstekens en druk op Enter .

Controleer nu het probleem.

 

Methode 2: Voer de DISM Tool uit.

Als het probleem aanhoudt, zou ik u de DISM-tool laten uitvoeren om de systeemstatus te controleren en proberen de bestanden te herstellen. 

  1. Klik op ' Start '.

  2. Typ 'Opdrachtprompt' in het zoekvak.  

  3. Veeg in de lijst met resultaten omlaag of klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en tik of klik vervolgens op 'Als administrator uitvoeren' 

  4. Typ de volgende opdrachten in het venster Beheerder: opdrachtprompt. Druk na elke opdracht op de Enter-toets:

DISM.exe / Online / Cleanup-image / Scanhealth 

DISM.exe / Online / Cleanup-image / Restorehealth

Om de Administrator te sluiten: Opdrachtpromptvenster, typ Exit en druk vervolgens op Enter.

Opmerking: het kan 15-20 minuten duren voordat het hulpprogramma is voltooid, dus annuleer het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, stegisoft.

Methode 1 heb ik kunnen uitvoeren, gaf aan dat er geen problemen waren.

Methode 2n gaf aan de bestanden niet te kunnen vinden?

Dus is het spijtig genoeg niet opgelost.

Zou het niets kunnen maken hebben met lichtinval? buiten is het donker bewolkt en kan ik alles veel beter lezen/zien.

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo helpers, cleartype heeft ook geen soelaas gebracht. Het lettertype is inderdaad wazig en klein, dit zou misschien het contrast ook kunnen zijn.

Ondertussen heb ik de pc terug naar fabrieksinstellingen gezet maar dit loste het ook niet op...

Dan heb in het lettertype vergroot, dit helpt alleszins een beetje, maar geeft problemen met de browser (firefox), want alles is daar blijkbaar mee vergroot.

Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.