Ga naar inhoud

Gmail melding


james48

Aanbevolen berichten

Geacht forum, daar ik nog steeds iedere keer na het opstarten deze waarschuwing krijg, wat soms erg vervelend is omdat je dan onderbroken wordt, wil

ik U vragen of het verstandig en veilig is om mijn Gmail Account te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken, en hetzelfde met MS Outlook 2019 Account te doen.

Daarna hoop ik dat eventuele aanvullingen die dit veroorzaakt hebben verdwenen zijn en dat deze nare melding verdwijnt.

 

Gmail bericht.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag James,

 

We zijn al eens eerder bezig geweest met dit probleem. Dit was je eerdere topic hierover: https://www.pc-helpforum.be/topic/73014-waarschuwing-gmail/

 

Helaas vonden we toen geen oplossing. Ik ben er intussen wel achter dat dit een foutmelding van Google is. Maar helaas staat er niet bij voor welke app van Google.

1 uur terug, james48 zei:

of het verstandig en veilig is om mijn Gmail Account te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken, en hetzelfde met MS Outlook 2019 Account te doen.

Dat zou ik niet doen. Als je je Gmail account verwijdert, ben je ook alle mails van Gmail kwijt. Ook het account van Microsoft Office zou ik niet verwijderen. Wanneer jij je Office account zou verwijderen, is jouw MS Office 2019 niet meer geldig. Niet doen dus. Het lijkt me niet verstandig.

 

Je schrijft nu dat je deze error iedere keer krijgt na het opstarten van je pc. Dat was vorige keer nog niet zo.

Wanneer je de error direct na het opstarten krijgt, dan moet de error te maken hebben met een programma van Google dat automatisch met Windows opstart.

Klik met de rechter muisknop op een lege plek in de taakbalk. Klik in het contextmenu op Taakbeheer.

Wanneer Taakbeheer geopend is, klik je op het tabblad Opstarten. Daarin staan alle programma's die automatisch mee opstarten met Windows. Misschien staat daar een app of service van Google tussen?

Maak een printscreen van dat venster en plaats dat in een volgende reactie.

----------------------------------------

Toevoeging: terwijl ik mijn reactie schreef, reageerde falstring. Beantwoord a.u.b. de vraag van falstring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt voor Uw reacties, ik dacht eerst, laat het maar zitten want het went wel, maar als ik bijvoorbeeld in World of Tanks speel en ik wil een belangrijk schot wil geven, dan verschijnt plotseling de waarschuwing en kan ik niets meer doen en ben ik te laat.

 

Falstring

zou handig zijn als je precies meldt wanneer je die melding krijgt:

direct na (of bij) opstarten, of wanneer je een programma opent, en dan natuurlijk: welk programma.

 

Ik heb nu de computer aangezet en om de wachttijd te doden heb ik YouTube aangezet.

Ik kwam op een wachttijd van 10'15" (10 minuten)

 

Porrelaar

Dat zou ik niet doen. Als je je Gmail account verwijdert, ben je ook alle mails van Gmail kwijt. Ook het account van Microsoft Office zou ik niet verwijderen. Wanneer jij je Office account zou verwijderen, is jouw MS Office 2019 niet meer geldig. Niet doen dus. Het lijkt me niet verstandig.

 

Hieronder de lijst met opstart programma's.

Wat een geluk dat ik het niet even gedaan heb :(

Startup programma's.png

Reg Organizer Startup progs.png

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Taakbeheer, tabblad Startup, moet je klikken op Google Calender Sync om dat programma te selecteren.

Klik dan rechts onderaan op Uitschakelen. Of in jouw geval op Disable, want jij hebt zo te zien een Engelse versie van Windows.

Laat Google Calender Sync eens een paar dagen uitgeschakeld, en kijk of je de foutmelding dan nog steeds krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Porrelaar, hartelijk bedankt. Ik wil niet gelijk al te positief zijn, maar na het experimenteren met Google Calendar Sync is het volgens mij begonnen...

In Task Manager zie ik trouwens ook een Error teken staan.

Calendar is nu Disabled, ik ben erg benieuwd, ik ga hem nu uit en aanzetten en wacht weer 10 minuten, ik hoop dat dit vervelende probleem opgelost is. :)

Disable Google Calendar.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, james48 zei:

In Task Manager zie ik trouwens ook een Error teken staan.

Goed gevonden van je, die Error van Google Calendar Sync in Task Manager, tab Processes. :top:

Het lijkt er op dat we nu op de goede weg zitten.

Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

aangepast door porrelaar
Typfout verbeterd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.