Ga naar inhoud

0x80070002


alfa10

Aanbevolen berichten

Via het onderhoudscentrum zag ik dat er enkele updates klaar stonden en deze dus gedownload en geinstalleerd.Het gaat om

KB4503548 en KB4525251 terwijl bij KB4524102 mislukt staat als geinstalleerd staat 2/12. de computer werd automatisch weer opgestart en geconfigureerd. Backuppen kan nog steeds niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan dus backup niet uitschakelen, maar rechts staat dat Windows back-up niet is ingesteld met daar achter de mogelijkheid om dit te doen. Als ik dit ga doen en de externe schijf wil instellen krijg ik de melding van de updatefout o80070002 en kan ik niet verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o80070002 heeft te maken met uw tijdzone

Kijk dat na of het nog correct is.

 

  • Klik op "Configuratiescherm" 
  • Open "Datum en tijd"
  • Druk op "Datum en tijd wijzigen" en breng indien nodig correcties aan
  • Configureer uw tijdzone voordat u op OK drukt
  • Druk op het tabblad "Internettijd" voordat u "Instellingen wijzigen" selecteert
  • Vink “Synchroniseren met een internettijdserver” aan voordat u de Tijdserver kiest uit de weergegeven lijst
  • Druk op "Nu bijwerken"
  • Druk tweemaal op "OK" om de configuratie te voltooien en alle geopende vensters te sluiten

Start daarna uw computer opnieuw op voordat u Windows Update opent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.