Ga naar inhoud

0x80070002


alfa10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ga naar printers en kan je naast uw eigen printer ook geen pdf printer zien?

Als je Office op uw computer hebt dan hebt je ook PDF printer.

Gewoon afdrukken en kies dan voor pdf printer

 

 

Ik snap iets niet:

Je hebt een computer en normaal gezien kan je toch wel kopiëren en plakken.

Dus verkenner openen en naar Windows gaan en daar ziet je de map logs en open die en dan ziet je de map CBS en open die en daar ziet je CBS.log en met de rechtermuisknop op kopiëren klikken zoals jij altijd doet en dan naar mijn documenten gaan en daar met de rechtermuisknop plakken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een probleem met update.

Je moet wat op deze pagina (klik) uitvoeren en dat is heel wat:

 

Ofwel overwegen om Windows opnieuw te installeren want dat zijn veel fouten die hersteld moeten worden.

 

Eventueel Windows 10 installeren (klik)

 

Wel altijd eerst backup maken van uw data. (Ook niet vergeten mails, mijn documenten, bureelblad)

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nog al wat en een hele zondag werk

Windows nieuw installeren, wat houdt dat in en hoe doe ik dat, moet ik dan alles eerst veilig stellen Windows 10 zou ook kunnen ook hier hoe doe ik dat

Een backup maken van de data gaat dus niet omdat dat geblok]eerd wordt door de fout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je denk aan gewone backup.

Gewoon map van mijn documenten kopiëren en plakken in usb-stick of zo.

Dan emailprogramma openen en uw adresboek en mails exporteren naar usb-stick of zo.

Dan andere mappen die je echt nodig hebt kopiëren en plakken in usb-stick.

Nooit knippen en plakken !!!!!!

Altijd kopiëren en plakken voor het geval er iets mis gaat.

 

Gaat het niet op een normale manier dan kan je altijd bij veilig modus doen en dat is meestal het beste manier.

Na Windows 10 installeren kan je best mijn documenten laten zitten op usb-stick of zo.

Gewone data mappen kan je wel terugzetten.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles nog eens goed nagelezen en voor mij is dit zo omvattend dat ik dit niet aandurf. Ik denk dat ik mijn computer laat nakijken bij het bedrijfje waar ik deze laptop ook heb gekocht, Mijn ervaringen met hen zijn uitstekend en ze hebben al diverse malen met storingen en reparaties geholpen. Alternatief is dan om maar een nieuw apparaat te kopen en hen alles te laten overzetten. Ze zitten hier vlak bij dus voor mij ook wat gemakkelijk. Kijk maar eens op hun site Digno.nl. In ieder geval mijn hartelijke dank voor alle moeite en meedenken die je hebt gedaan, jullie forum hebben mij al vele malen uit de problemen gehaald, geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.