Ga naar inhoud

Pop ups van leveringen


Theo2602

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Theo2602 zei:

en die stond van boven..

Dat is geen criterium om er dan voor te kiezen. Het waarderingscijfer (aantal sterretjes) zegt al iets meer. Maar waarom hou je het niet bij de CCleaner waar 99% van de computergebruikers voor kiest? Overigens, met Cleaners moet je altijd voorzichtig omspringen, dat is geen speelgoed hé.

 

Ik verschiet er helemaal niet van dat je last hebt van pop-ups waar u over spreekt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier stapelen de misverstanden zich duidelijk op .... het gaat hier wel degelijk om het opruimen van problemen in een smartphone. De suggestie om daarbij CCleaner te gebruiken (van Droske) is hélemaal niet fout, alleen het programma dat hij hiervoor voorstelde was niet meteen bruikbaar voor het betreffende toestel, maar wel voor een PC. Foutje, dus.

 

De download die Theo2602 van CCleaner via de store heeft uitgevoerd, is wel degelijk de correcte CCleaner van Piriform. Dit programma moet - na downloaden en installeren - de taken uitvoeren die door Droske werden gesuggereerd. Opruimen van de problemen, dus. Verdergaan met dit programma zou dus eventueel de popups kunnen opruimen. Doen, dus !

 

Al de persoonlijke fricties in dit topic zijn een beetje overdreven en duidelijk gebaseerd op een foute interpretatie. De meest negatieve heb ik dan ook verwijderd ... en zo kunnen we (mogelijk) in "peis en vree" verder aan een oplossing werken. Succes ermee !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ik weet nu al dar de enige Ccleaner in play store geen goede is, maar niemand weet blijkbaar hoe ik aan een goede kom

Lijkt me nochtans wél de goede te zijn ... op basis van de afbeelding. Werkt hij niet naar behoren, dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.