Ga naar inhoud

Pop ups van leveringen


Theo2602

Aanbevolen berichten

Dat weet ik niet echt, ik had die geladen en kreeg dan een bericht dat ik 'aangepast opschonen' moest aantikken. Maar dat was er niet. Daarop kwam de reactie van Droske dat ik de foute had geïnstalleerd, en het dus normaal was dat ik die popups kreeg. Dus heb ik die verwijderd, ik ga hem nu opnieuw installeren en dan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De installatie was geen probleem, en ik heb al eens snel opschonen gedaan, maar weet niet of dat voldoende is. Op de foto zie je mijn mogelijkheden. als ik op optimaliseren klik, komt er een mogelijkheid om 12 apps in sluimerstand te zetten. Is dat iets wat moet gebeuren?

Van media overzicht begrijp ik helemaal niets, en overzicht van apps zegt me ook niets.

2019-12-20 10.54.48.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, kape zei:

Hier stapelen de misverstanden zich duidelijk op .... het gaat hier wel degelijk om het opruimen van problemen in een smartphone.

Inderdaad. Ik had niet in de gaten dat het om een SmartPhone gaat.

 

Op 18/12/2019 om 06:22, Theo2602 zei:

zoals overal te lezen staat, krijg ook ik, berichten van betaalde bestellingen, waarvoor ik enkel de transportkosten nog moet voldoen.

Mits een duidelijkere inleiding had ik het wellicht wel direct goed opgepikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.