Ga naar inhoud

Pop ups van leveringen


Theo2602

Aanbevolen berichten

Kan je in de adresbalk de URL van wehostyourwebsites.com niet verwijderen ?

 

De instellingen van Chrome staan allemaal prima. Als test zou je eens "meldingen weergeven" kunnen uitschakelen. Niet dat daar meteen een probleem zit, maar ben benieuwd of dit een gevolg kan hebben ?

 

P.S. : laat duidelijk zijn dat ik met jou mee aan het zoeken ben, zonder écht een spoor of aanduiding te vinden op Google. Het wordt dus "gokken" 😞

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook niet de oplossing. Dacht eerst van wel, maar uiteindelijk kwam er weer een 'niet geleverde en betaalde' bestelling, waarvan ik enkel de verzending moest betalen. Als dat echt moest zijn, had ik nu al een berg van 1ste klas smartphones, om over het miljoen dat Microsoft mij, als beste klant, gaf, niet te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, zette ik 'Meldingen weergeven' uit. En sindsdien heb ik geen pop ups meer ontvangen. Hij heeft vannacht acht uur uitgestaan, is dus toch al 24 uur zonder pop ups.

Bedankt aan iedereen die wilde helpen, en bijzonder Kape natuurlijk.

Ik zou wel nog een dagje wachten, voor we afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.