Ga naar inhoud

accuweahter komt altijd terug


lijn31

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit topic gaat over een android smartphone, namelijk over de LG K4 2017: https://www.androidplanet.nl/lg/k4-2017/specs/

 

Jij hebt het in je laatste reactie opeens over Windows Defender. Dat programma draait alleen op Windows computers, dus niet op jouw LG smartphone.

Maak met je LG smartphone eens een screenshot waarop Accuweather zichtbaar is. Staat hij bij de geïnstalleerde apps?

Staat er een pictogram van Accuweather op je startscherm of op een van de andere schermen? Maak daar een screenshot van en plaats dat screenshot.

 

Je Windows computer heeft hier helemaal niets mee te maken.

 

Al eerder schreef je:

Op 8/12/2019 om 17:02, lijn31 zei:

bij mijn LG staat accu weahter op ik gebruik dat niet ,heb het al 50 maal gewist komt altijd vanzelf terug na +- 3weken hoe komt dat? ik gebruik google weer.

"Google weer" is geen app. Google heeft geen "weer app" gemaakt. Waarschijnlijk typ jij op de LG smartphone in de zoekbalk "weer" of "google weer" en dan krijg je zoiets te zien:

image.thumb.png.57408f62e44af76b0c1572dbc139e0a8.png

Je ziet dan het weer volgens de website weather.com. Ik heb dat geel gemarkeerd in de afbeelding hierboven. En als je op weather.com tikt, dan wordt die website in je browser geopend.

 

Daaronder worden een paar apps voorgesteld die je zou kunnen installeren om daarmee het weer te bekijken, bijvoorbeeld de app van Accuweather of de app van Buienradar.

Als je die apps niet wilt installeren, dan mag je er natuurlijk niet op tikken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Dat gaat niet hij staat op het ogenblik staat hij niet bij mijn aplicaties hij is al 14 d weg komt achtereen weer terug dan zal ik een screenschot maken als hij terug is.Sorry ik bedoelde CM Security lite staat op mijn LG smartfone daar heb ik mee gescand geen virussen.

Grtjs johan

aangepast door lijn31
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij laat zien is geen volledige app, maar een zogenaamde widget van AccuWeather die op het startscherm staat van je smartphone.
 

Sommige android smartphones lijken een paar widgets te hebben die niet te verwijderen zijn. Het is natuurlijk de vraag of de widget van AccuWeather op jouw LG smartphone ook tot die categorie behoort...


Behalve het weer wordt in jouw widget ook datum, tijd en jouw (geschatte) woonplaats getoond.

Ik heb zelf geen smartphone, maar wel een android tablet. 
Een widget kan ik op de volgende manier verwijderen:

Druk met je vinger op de widget en blijf erop drukken totdat er boven de widget een kruisje verschijnt. Sleep de widget dan boven op dat kruisje. Kruisje én widget worden dan rood. Haal op dat moment je vinger van het scherm. De widget van AccuWeather hoort dan verdwenen te zijn.

 

Probeer dat eens. Of deed je het altijd al op die manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan, als jij wat langer op die widget drukt, dan verschijnt er bij jou waarschijnlijk geen kruisje, maar een afbeelding van een prullenbak bovenaan.

Jij moet dan de widget bovenop de prullenbak slepen.

Zie hier: https://www.verizonwireless.com/support/knowledge-base-203829/

 

Helaas bouwen bijna alle fabrikanten van android smartphones en tablets hun eigen schil om android heen, zodat het er op ieder merk weer iets anders uitziet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ,  op het ogenblik staat de app  niet bij mijn aplicaties hij is al 14 d weg komt achtereen weer terug dan zal ik een screenschot maken als hij terug is.De widget is weg bedankt nu hopen dat de app niet terug komt afwachten? 

Prettige feestdagen johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste 

Ik zet vanmorgen gsm op accu weahter begint te downloaden zonder ik iets doe zet gsm af en terug op helpt niks doet gewoon voort zet internet af ook niks terug op doet weer voort,automatische updates staan uit.Op aplicaties staat niks bij om te wissen wel bij S Maid naar fabrieksinstellingen ?

Maar dan komt ie weer terug binnen -+ 3weken hopeloos er staan 3 apps op weer, weersverwachting ,en weerthema?Ik zoek eigenlijk een weer app voor op sd kaart daar ik maar 8 gb heb.

groetjes johan

Screenshot_2020-01-07-10-21-06.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een Android smartphone, het is mogelijk dat de benamingen ietsje anders zijn.

 

Probeer het volgende:
Tap op Instellingen  >>  tap op Apparaat en privacy  >>  scroll naar Locatie informatie en tap erop  >>  scroll naar Weerservice en tap erop  >>  tap Stop forceren.

 

Om te testen kunt je ook proberen Locatie informatie UIT te zetten.

 

735358169_Schermafbeelding2020-01-07om19_31_50.png.065ddd11a9c98d47ca19277faeced53a.png 

 

1754016142_Schermafbeelding2020-01-07om19_32_21.png.cc854ce605334758217e25a51b583e98.png

 

1644256385_Schermafbeelding2020-01-07om19_32_49.png.679b5c9c5b0916a38f18fd660b08fcf4.png

 

87123394_Schermafbeelding2020-01-07om19_33_17.png.4b11e122265e94a05339ba40c3d4ed54.png

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.