Ga naar inhoud

accuweahter komt altijd terug


lijn31

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij alle smartphones kunt men Locatievoorzieningen Aan- of Uitzetten, dus ook bij jouw smartphone.
Normaliter moet je kunnen vinden bij Instellingen  >>  Privacy en verder. Je kun ook de handleiding raadplegen.
Het is lastig om van een afstand te helpen als je het apparaat niet in handen hebt.
Lijkt me het beste voor je: ga naar een erkende telefoonwinkel, en vraag hun om je te helpen.
Of vraag hulp aan een handige buurman/-vrouw of andere kennissen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het belangrijkste probleem met jouw LG K4 (2017) is eigenlijk dat de interne opslag slechts 8 GB is. Dat zit zo vol. Android zelf neemt van die 8 GB al de helft in beslag. Daarnaast levert LG veel bloatware mee. Dat zijn door LG voorgeïnstalleerde apps, die je niet altijd verwijderen kunt. Samen zouden die ook al circa 2 GB van je interne opslag in beslag kunnen nemen. Dan blijft er hooguit 2 GB over van de interne opslag. Dat loopt zo vol.

Sommige apps kunnen alleen maar geïnstalleerd worden op de interne opslag, terwijl jij die apps liever zou installeren op de SD kaart, maar dat lukt dan niet.

Daarnaast beschikt jouw LG over slechts 1 GB werkgeheugen. Dat zorgt ervoor dat de smartphone traag wordt, wanneer je meer dan 1 app tegelijkertijd geopend hebt.

Hier vind je een review van jouw LG mobieltje: https://www.gsminfo.nl/blog/reviews/11058/lg-k4-2017-review

De eindconclusie van die review is dat er voor die prijs betere smartphones te koop zijn. Jouw LG krijgt als eindcijfer een onvoldoende.

Nu is natuurlijk de vraag: blijf jij doormodderen met je LG of erken je dat het een miskoop was en ga je uitkijken naar een betere smartphone, met meer werkgeheugen (minimaal 2 GB, maar liever 3 GB) en meer interne opslag (geen 8 GB, maar 32 GB)?

 

Jouw LG K4 (2017) valt in het laagste segment van de budget smartphones. Hij kostte bij aanschaf circa € 100,-. Daar kun je geen wonderen van verwachten.

Mijn vriendin heeft een topsmartphone: de iPhone XR. Maar dat ding kost wel € 650 tot € 700. Ik kan me goed voorstellen dat die stap voor jou te groot is. Ik vind dat zelf ook erg veel geld.

Hier een lijstje met 10 goede budget smartphones (met een prijs van maximaal € 200,-): https://global.techradar.com/nl-nl/news/de-beste-budget-smartphone-de-beste-goedkope-telefoons

 

Heb je echt niet meer dan € 100 over voor een smartphone, dan is de Alcatel 1S misschien wat voor jou: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_alcatel-1s-2019-32-gb-dual-sim-zwart-1621402.html

Die kost nu € 89,99 bij MediaMarkt. Hij heeft 3 GB werkgeheugen (dus 3 keer zoveel als de LG) en een interne opslag van 32 GB (dus 4 keer zoveel als jouw LG).

Hier vind je een review van de Alcatel 1S: https://www.droidapp.nl/toestellen/alcatel-1s-review/

En als je nog een beetje geduld hebt, dan komt binnenkort de vernieuwde versie van dat apparaat, de Alcatel 1S (2020) op de markt. Die is voorzien van android 10, en gaat circa € 99 kosten.

 

Ik geef je het bovenstaande enkel ter overweging. Ik kan me goed voorstellen dat jij graag wat langer wilt doen met je LG K4 smartphone, maar je zult steeds tegen de beperkingen van dat toestel blijven oplopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Ja dat klopt ik heb nog 2.40 gb over heb de meeste apps uitgeschakeld die ik niet gebruik heb er ook veel op mijn sd kaart staan messinger facebook S maid fietsapp bankapp pdf app last pas proximus maps go enz.

Als niemand weet hoe ik die vanzelf download accuweahter moet stoppen zal ik hem wel alle 3 weken wissen,ik ben niet iemand die elke maal een nieuwe smartfon koop normaal gebruik ik hem tot hij niet meer werkt ,heb hem van proximus gratis gekregen in de tijd met punten, regelmatig claenen helpt ook.Het gaat hier niet over vol zitten die app komt vanzelf terug !!!

Voor mij werkt hij goed iedereen bedankt .

groetjes johan

aangepast door lijn31
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.