Ga naar inhoud

Kleur printen lukt niet vanop mijn laptop


Strider

Aanbevolen berichten

We werken thuis met een HP Officejet 3833 printer. Printopdrachten met kleur vanop de andere toestellen werken perfect. Enkel vanop mijn laptop print hij enkel zwart/wit. De printer werkt dus zoals het hoort. Er moet ergens iets aan één of andere instelling van mijn laptop verkeerd zijn. Ik heb geprobeerd vanuit Office, maar ook vanuit andere programma's zoals corel paint geeft hij enkel zwart wit prints. Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

merkwaardig.... is de printer wel goed geïnstalleerd op die pc? dan zou er toch iets van hp-director op moeten staan ...

maar ga eens in word, geef een printopdracht zodat je in het printerkeuze menuutje komt, en klik dáár op eigenschappen van je printer.

dan krijg je de standaardinstellingen van je printer te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Klik op de knop Eigenschappen. Het dialoogvenster Eigenschappen wordt geopend.
  2. Controleer de opties op de tabbladen van Eigenschappen om te controleren of de juiste kleuropties zijn geselecteerd.
    Als het vakje Afdrukken in grijstinten is aangevinkt, verwijder dan het vinkje en klik op OK.
  3. Probeer opnieuw af te drukken.
aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.