Ga naar inhoud

PC opschonen


PolH

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden, PolH zei:

Deze morgen is de pc plots terug uitgevallen zonder enig bericht!

Maar kon hij daarna wel weer aan en doet hij het weer?

Zorg altijd indien nodig voor een backup je weet maar nooit.

 

Klik linksonder op het vergrootglas en doe de volgende stappen:
1. typ cmd.
2. klik met je rechter muisknop op Opdrachtprompt.
3. klik op Als administrator uitvoeren.

5a4f3d809f508-cmd-adm.png

Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar https://imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doormiddel van de 'printscreen' (prtScr) toets kunt u een schermafdruk maken, die u door middel van de toetscombinatie (CTRL+V) in b.v. Mspaint kunt plakken en dan opslaan.
Met de toetscombinatie 'alt' + 'printscreen' wordt er alleen een afdruk gemaakt van het gewenste venster en niet van het hele scherm.

 

Upload die via https://www.imgdumper.nl/

En plaats dan de verkregen link  die tussen tussen de IMG tags staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PolH Je kunt het doen zoals Karel in zijn handleiding beschrijft.

Je kunt het ook doen zoals abbs beschrijft.

 

Er zijn echter nog meer manieren:

1. Als je de printscreen al hebt opgeslagen op je pc, dan ga je naar die opgeslagen printscreen toe. Je klikt erop met de rechter muisknop en je kiest Kopiëren. Daarna klik je in jouw topic in het vak waarin je je reactie schrijft. Klik dan nog eens, maar met de rechter muisknop, en kies dan Plakken. Even wachten en dan verschijnt de afbeelding vanzelf.

 

2. Nog eenvoudiger. Je klikt op de knop Print Screen. De afbeelding staat daardoor op het klembord van Windows. Je hoeft de afbeelding niet eens op te slaan. Ga naar dit topic. Klik met de rechter muisknop in het reactievak op de plaats waar jij de afbeelding wilt plaatsen, en klik dan op Plakken. Even wachten en de afbeelding zal in het reactievak verschijnen.

 

De twee manieren die ik hierboven beschreven heb, werden mij meegedeeld door kweezie wabbit. Ik heb het al meermalen zo gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik daar ook antwoord op geven, dotchiejack?

Dezelfde vraag werd mij een tijd geleden gesteld door kweezie wabbit:

Op 23/8/2019 om 07:16, kweezie wabbit zei:

Blijven die afbeeldingen op imgdumper staan of verdwijnen die na een tijd zoals bestanden bij  WeTransfer?

Mijn antwoord was toen: Die blijven volgens mij ongelimiteerd staan. Het is mogelijk, maar niet verplicht om een account aan te maken op imgdumper. Alleen wanneer je een account hebt op imgdumper, kun je eerder geüploade afbeeldingen verwijderen van de server van imgdumper, en dan zullen ze natuurlijk ook verdwijnen van het forum waar jij die afbeelding via imgdumper hebt geplaatst. Ik heb geen account bij imgdumper.

Ik ben nog niet zo lang actief als jij op PCH. Mijn eerste bericht op PCH waarin ik een afbeelding plaatste, dateert van 19 september 2013. Dat is dit bericht: https://www.pc-helpforum.be/topic/46930-aldfaer-stamboom-programma/?do=findComment&comment=370957

De afbeeldingen zijn dus bijna 6 jaar geleden geplaatst via imgdumper en nog steeds zichtbaar.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.