Ga naar inhoud

Startpagina kwijt


Theo2602

Aanbevolen berichten

Normaal als ik Firefox start, kom ik op mijn vaste startpagina. In mijn geval FaceBook. Nu is er weer iets gebeurd, waardoor ik overal terug paswoorden moet ingeven, en ik geen startpagina meer kan ingeven.

Hoe vaak ik ook op Extra/opties/startpagina/aangepaste URL klik en daar Facebook inzet, als ik opnieuw opstart krijg ik een lege lijn. En als ik dan op FB ga, moet ik telkens opnieuw een passwoord ingeven. Waar is er iets fout gelopen?

Wie kan mij helpen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan dat je op regelmatige basis opnieuw moet inloggen.

Ook ik moet dat doen bij zowel Chrome, Firefox als Brave

Waarschijnlijk nieuwe systeem voor de veiligheid.

 

Je gaat naar facebook

Klik dan op tabblad

Klik nu op 3 strepen : voorkeuren

Klik op startpagina

Klik op huidige pagina of vul zelf url adres.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Firefox verwijdert, dan opnieuw geinstalleerd (nu 71.0 64 bits) en alles werkt terug perfect.

Natuurlijk moet ik nu overal terug inloggen, maar enkel de eerste keer.

Erger is dat ik niet weet hoe het begonnen is. Ik denk met een update van FLVtoyoutube. Daar kwam weer van alles (natuurlijk ook Avast) mee en daar liep iets fout

Bedankt voor uw hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar enkel de eerste keer

Nee, tegenwoordig is er een nieuwe methode: om een bepaalde tijd moet je overal opnieuw inloggen.

Ik vind dat beter zodat hackers moeilijker hebben want veel mensen vergeten hun paswoord.

Dan moet men nieuwe aanvragen en hopla: hackers kunnen met uw oude paswoord niks mee doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.