Ga naar inhoud

Mijn Gmail geblokkeerd.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Sinds een paar dagen, moet ik, na het openen van mijn Google Chrome" me telkens opnieuw inloggen

met mijn wachtwoord, om mijn berichten te bekijken, hetgeen vroeger het geval niet was, en meer comfortabel.

 

Tijdens deze zelfde periode, bekom ik na het opstarten van mijn Google Chrome, de volgende melding

in knipsel hieronder:

 

Onderbroken.JPG.9dd8106ce7eb78fb22f8216ae87b742f.JPG

 

Vroeger zag ik NOOIT dit venstertje, met de melding "Onderbroken".

 

M.a.w. , vroeger hoefde ik niet mij in te loggen om op mijn mailberichten te komen, kan ik dit terug bekomen ?

 

Graag een seintje a.u.b.

 

Roland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Farbar Recovery Scan Tool Link


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste stegisoft,

 

Alvast bedankt voor uw vlugge reactie.

Na het uitvoeren van uw advies, kwam ik na het downloaden van de "Farbar" op het volgende

venster in mijn "downloads":

 

 

1305297385_Downloadgeblokkeerd.thumb.JPG.02196c90dae13f4ccb41552dfb2aea25.JPG

 

Nu zie ik pas, dat deze uitvoering niet van de poes is, en gevaarlijk kan zijn.

Ik ben trouwens een "pure leek" !!

 

Ik vermoed, dat ik verder ga met mijn systeem van werken, zoals ik het nu moet doen.

Telkens een wachtwoord ingegeven is niet comfortabel, doch geeft ook een meerwaarde qua beveiliging !!

Eénmaal dat ik mijn Gmail open, druk ik, na het gebruik ervan op het "-" tekentje rechtsboven, het schermverdwijnt

naar onder, en mijn Gmail blijft actief.

 

Ik elk geval bedankt voor uw geduld.

 

Gegroet.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Lees het volgende eerst goed door en voer het dan uit.

Tip:

Omdat we met je Chrome bezig zijn is het altijd belangrijk backups te maken van bv je bladwijzers: https://www.clickx.be/windows/123974/maak-een-back-up-van-je-bladwijzers/

Backups maken is eigenlijk altijd belangrijk, ook van je pc denk daarbij aan je foto's, e-mails enz.

 

Stap 1.

Op je bureaublad staat een snelkoppeling van FRST, verwijder die (klik er met je rechtermuis knop op en kies Verwijderen)

Ga naar de map Downloads open die en sleep FRST daaruit naar je bureaublad.

 


Stap 2.
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start:
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
FF Plugin-x32: @foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/vnd.xdp -> C:\Program Files (x86)\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\npFoxitReaderPlugin.dll [Geen bestand]
CHR Notifications: Default -> hxxps://heroesofrpg.com; hxxps://private-show.live; hxxps://rtnearlieresta.pro; hxxps://www.nextyourcontent.com; hxxps://www.standaard.be; hxxps://www.voyage-prive.be; hxxps://www1.be-notified.com
CHR Profile: C:\Users\Roland\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Guest Profile [2020-02-01]
CHR Profile: C:\Users\Roland\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\System Profile [2020-02-01]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki]
C:\Users\Roland\AppData\Roaming\{CBF9FF91-F98F-7684-37E0-5150C32CCA8A}
C:\Users\Roland\AppData\Local\{B89DE844-1CD3-45E4-B423-2E9A946E34D2}
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} =>  -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} =>  -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} =>  -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Pending)] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} =>  -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Synced)] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} =>  -> Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ MEGA (Syncing)] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Geen bestand
ShortcutWithArgument: C:\Users\Roland\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Chrome-apps\Wish (1).lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome_proxy.exe (Google LLC) ->  --profile-directory=Default --app-id=fiomngkdnjepghkfcfnmjifhpnoffkeg
ShortcutWithArgument: C:\Users\Roland\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Chrome-apps\Wish.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome_proxy.exe (Google LLC) ->  --profile-directory=Default --app-id=fiomngkdnjepghkfcfnmjifhpnoffkeg
ShortcutWithArgument: C:\Users\Roland\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Roland - Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google LLC) -> --profile-directory="Default"
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:9A870F8B [268]
EmptyTemp:
end:


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste abbs,

 

Voor een leek is dit een ganse boterham !!

 

IK geraak tot uw laatste alinea, en dan na het opstarten van uw "Farbar" - en klikken op

"fixen" bekom ik volgend venster:

 

229756037_KnipselFRST-tool.thumb.JPG.87deaedb85b21949cf2c728f71847b94.JPG

 

Ik heb een icoontje op mijn bureaublad die ik de naam gaf van "fixlist.txt", doch weet niet wat daarmee te doen ??

Deze fixlist staat op het bureaublad net als "Farbar" !!

 

PLease help me.

 

Tot straks.

Roland.

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je bent goed bezig en Stap 1. is waarschijnlijk niet goed gegaan:

 

Op je bureaublad staat een snelkoppeling van FRST, verwijder die (klik er met je rechtermuis knop op en kies Verwijderen)

Ga naar de map Downloads open die en sleep FRST daaruit naar je bureaublad.

 

Dan moet het zo op je bureaublad staan.

 

5e380f2f2876e-Naamloos8.png

 

Hierna doe je de fix.

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/2/2020 om 10:44, Rolle Gmail zei:

Sinds een paar dagen, moet ik, na het openen van mijn Google Chrome" me telkens opnieuw inloggen

met mijn wachtwoord, om mijn berichten te bekijken, hetgeen vroeger het geval niet was, en meer comfortabel.

Test nu eens of je van het probleem af bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.