Ga naar inhoud

gmail alarm


bernard

Aanbevolen berichten

Ik krijg  meldingen dat mijn gmail niet meer goed werkt Heb ik zelf iets fout gedaan ?

Komt het omdat mijn mail vroeger home.nl was en nu gmail .com ?

Gisteren moest ik inloggen om een aanbieding van ziggo te doen , en dat likte ook niet met adres en/of wachtwoord , terwijl ik zeker was dat ik het goed had ingevuld 

image.thumb.png.e9b2b9f95dcf98d12f23cd7d5bbfaab7.png

 

aangepast door Passer
mailadressen onleesbaar gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernard, het is niet verstandig om je e-mailadressen open en bloot op internet te zetten. Dat heb je nu wel gedaan. En daarmee vraag je om spam. In bovenstaande afbeelding zie ik één keer je e-mailadres van Gmail (eindigend op @gmail.com)en drie keer je e-mailadres van Ziggo (eindigend op @home.nl).

 

Je Gmail werkt waarschijnlijk prima. Maar daarnaast heb je ingesteld dat je in Gmail ook de berichten van je Ziggo (@home) account kunt lezen. En dat laatste lukt niet meer. Je krijgt een verificatiefout. Daaronder staat 'Details weergeven'. Heb je al eens geklikt op 'Details weergeven' om te zien wat je dan voor reden krijgt?

image.png.6f0451a9d86d5bb8faad504635c66a5a.png

Klik op de volgende link: https://support.google.com/mail/answer/21289?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

En lees daar alles door, want daar wordt uitgelegd hoe je in Gmail ook berichten van andere accounts (bijvoorbeeld van Ziggo) kunt lezen.

Misschien moet je toegang door minder veilige apps nog toestaan.

 

Controleer ook of je de mails van Ziggo nog wel kunt lezen via webmail van Ziggo: https://mail.ziggo.nl/appsuite/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry , dat ik de adressen zichtbaar heb gelaten .

Maar dat is dus nu goed gekomen , scherp van jullie hpor !

 

Maar ik heb 11 februari nog een discussie met Stegisoft gehad over : Van bladwijzer naar usb .

En daar heb ik ook een bijlage bij gedaan ( blz. 3 van de discussie ))van het zelfde als waar ik nu op attent wordt gemaakt 

Willen jullie dit ook verhelpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bernard zei:

Maar ik heb 11 februari nog een discussie met Stegisoft gehad over : Van bladwijzer naar usb .

En daar heb ik ook een bijlage bij gedaan ( blz. 3 van de discussie ))van het zelfde als waar ik nu op attent wordt gemaakt 

Ga zelf even naar dat topic en zoek dat bericht op. Wanneer je de muisaanwijzer boven dat bericht houdt, dan zal rechtsboven de tekst "Rapporteer bericht" verschijnen. Klik op die link "Rapporteer bericht" en dan kun je vragen of de afbeelding in dat bericht zodanig aangepast kan worden dat de e-mailadressen niet meer volledig zichtbaar zijn.

Op die manier worden alle teamleden daarvan op de hoogte gesteld en kan een lid van het team dat snel verhelpen.

 

1 uur geleden, bernard zei:

En ik kan mijn ziggo mail ook niet openen .

Ik ga er nu van uit dat je bedoelt dat jij je mail van Ziggo niet kunt bekijken via webmail van Ziggo. Klopt dat?

Als je naar webmail van Ziggo gaat, dan moet je inloggen met het volledige e-mailadres dat eindigt op @home.nl, met natuurlijk het bijbehorende wachtwoord. Je moet dan niet per abuis het wachtwoord gaan invullen dat bij je Google account hoort!

Wat voor foutmelding krijg je als je dat probeert?

 

Nog een vraag: Is Ziggo nog steeds jouw internetprovider of ben je misschien onlangs overgestapt van Ziggo naar KPN?

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bernard zei:

En daar heb ik ook een bijlage bij gedaan ( blz. 3 van de discussie ))van het zelfde als waar ik nu op attent wordt gemaakt 

Willen jullie dit ook verhelpen ?

'k had die vraag ook gevolgd en nu ik opnieuw ga kijken, valt het me binnen dat ik die toen ook al op mailadres(sen) bekeken had, maar je plaatje daar is wel ongeveer hetzelfde, maar er staat nergens je mailadres bij - alleen het laatste gedeelte, maar niet genoeg om je te kunnen 'belagen' - dus geen probleem daar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.