Ga naar inhoud

Scanner werkt niet op nieuwe computer


Yoyo

Aanbevolen berichten

Ik stel vast dat met mijn nieuwe computer die op windows 10 draait ik met mijn printer/scanner HP Deskjet F4500 series niet meer kan scannen en importeren. De print functies werken nog wel.

 

Ik heb ook de app Windows Scanner geïnstalleerd, maar als ik deze start geeft hij ook geen printer/scanner toestel...

 

Ik de lijst "Printers en Scanners" staat de printer genoteerd, maar er staat dat het besturingsprogramma niet werkt.

 

Ik heb dan deze willen updaten, dat is niet gelukt, en heb vervolgens de HP deskjet uit de lijst printers en scanners verwijderd. Maar als ik deze opnieuw wil installeren vindt de zoekfunctie de HP Deskjet F4500 series printer niet meer op internet. 

 

Enig idee hoe ik nu moet scannen en importeren?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, stegisoft zei:

Hoe is uw printer aangesloten?

USB of netwerk?

 

usb

16 uren geleden, stegisoft zei:

 

Kijk ook bij Windows update of er printer update bestaat.

 

Nergens iets van update te bespeuren.

Zoals ik reeds schreef staat mijn printer/scanner ook niet meer in de lijst "printers en scanners" en als ik deze opnieuw wil aanvullen in die lijst vindt de zoekfunctie de HP Deskjet F4500 series printer niet meer op internet...  Dus mijn prineter/scanner kan niet meer gebruikt worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.