Ga naar inhoud

Afspelen van streams


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Geef zo eens een linkje, dan kunnen we zien of het voor ons wel lukt of niet.

In het eerste geval ligt het probleem bij jou, in het tweede bij de site.

 

1 uur terug, Liesbeth* zei:

Ik mag graag en vooral nu naar dieren streams kijken

komen er mussen of konijntjes in ?  ? ? :xd: 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Liesbeth* zei:

Aan deze video hapert iets: zowel in FF als in Edge krijg ik wel het plaatje van het filmpje te zien, maar klik ik op de voortgangsknop om af te spelen, dan wordt het beeld gewoon zwart.

 

4 minuten geleden, Liesbeth* zei:

Aan die tweede site is ook iets eigenaardigs:

 

Het eerste filmpje ervan (image.png.ad5d323da0ec7c9ea7829839b54b64ad.png) geraakt in FF niet in gang, in Edge krijg ik geen fimpje te zien, maar wel deze melding: image.png.984f6489c60f8ef9ce811e9a04d7e006.png

maar daar ga ik verstandig niet op in.

 

Het filmpje eronder (image.png.cc40766f6bf56874d9c58f8ef5bf975b.png) speelt wel gewoon af - zowel in FF als in Edge.

 

Als jij ook voor dit filmpje dezelfde ervaring hebt, ligt het niet aan jouw systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Passer zei:

Aan deze video hapert iets: zowel in FF als in Edge krijg ik wel het plaatje van het filmpje te zien, maar klik ik op de voortgangsknop om af te spelen, dan wordt het beeld gewoon zwart.

 

Het ligt eraan waar je op klikt in FF want dit is van het andere content waar het nu nacht is, De bosuil en Bermuda vogel kon ik wel zien met Opera

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer Ja, die streams zijn (deels?) live.

 

@Liesbeth* Met Firefox ervaar ik hetzelfde als jij. Dus ook die foutmeldingen. Toch is er volgens mij niets mis met mijn Firefox.

Met Internet Explorer worden die filmpjes wel afgespeeld. In zo’n geval doe ik niet moeilijk. Als een video niet afgespeeld wordt in Firefox, maar wel in een andere browser, dan gebruik ik gewoon voor dat filmpje een andere browser.

mMisschien voldoen die streams niet aan de eisen/protocollen van Firefox. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.