Ga naar inhoud

Afspelen van streams


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Ja ga ik ook doen maar vroeg me af waarom sit in 1 keer kon dat vind ik gewoon even vreemd.

Maar jullie hebben er dus ook last van dus lag/ligt het niet per definitie aan mijn PC.

 

Dan wens ik jullie een hele fijne avond toe en mag er een slotje op.

 

Dank jullie wel voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de browser Chrome kan ik de stream over de kolibri ook bekijken.

Het filmpje met die hond die de kinderen naar de bus brengt, wordt bij mij niet geopend in Firefox, maar wel in Opera, Chrome en Internet Explorer.

Dat is een filmpje van YouTube. YouTube raadt aan om die filmpjes met Chrome te bekijken. Tja, YouTube en Chrome zijn allebei van Google. Logisch dat dan het gebruik van de browser Chrome wordt aangeraden...

 

Graag gedaan en ik wens je nog veel plezier met het bekijken van filmpjes en streams. Ik ben zelf Nederlander, maar ik las net op het nieuws dat je in België niet eens meer een frisse neus mag gaan halen. Je mag enkel even boodschappen gaan doen, en dan direct weer terug naar je huis. Dan is het fijn wanneer je via je pc wat afleiding kunt vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, porrelaar zei:

ik las net op het nieuws dat je in België niet eens meer een frisse neus mag gaan halen

Nee hoor, feek njoes: je mag nog fietsen en wandelen (met het gezin + 1 andere (*)

Je mag alleen niet met de wagen naar het park en zo. Ook parken zijn gesloten omdat anders teveel volk  te dicht bijeen zou lopen in die parken- en da's ook weer niet de bedoeling)

Gisteren ben ik bv nog een uurtje gaan fietsen en morgen zal het er ook wel van komen...

 

(*) zou dat voor de verliefden gedaan zijn?  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach weet je, je leert ontzetten veel van die streams.

Zo heb ik en nog een paar anderen mee gedaan aan een onderzoek van SOVON over de IJsvogel en hoe het er aan toe gaat in een nest.

Omdat het vogels zijn die in een wand broeden zie je niet hoe het gaat er zijn dus kunst nesten gemaakt.

Wat was dat gaaf 3 jaar duurde het onderzoek en telkens was het weer anders zo super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.