Ga naar inhoud

Geen reactie van de printer


bernard

Aanbevolen berichten

Het gaat om :

Een printer  : Brother DCP-7055W

ENn een laptop  :  HP 17 - BS082ND

 

Tot vanavond kon ik altijd op de knop ,, afdrukken ,, klikken , en de printer deed z,n werk 

Wat er gebeurd is weet ik niet , maar ik kan wel iets op de glas[laat leggen en afdrukken 

 

Het vreemde is , dat als ik naar printers en apparaten ga , dan zie ik daar wel de Brother ( aangevinkt )

Maar de laptop die er staat is een heel ander type nummer als mijn HP

Ik heb er naar mijn idee niets gewijzigd , en daarom snap ik hier niet zoveel van 

Ook draadloos opdracht om af te drukken werkte altijd perfect.

Ik heb verder al geprobeerd om de stroom er af te halen en weer in te schakelen , maar dat schiet ook niet op.

Printer.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt het wel bij het goede eind hoor .

Ik had dus al een aantal pogingen gedaan , en tussendoor de stroom er af en weer aan , de printer open en dicht , enz.

Dus toen deed de Brother helemaal niets , en had de neiging om het raam open te doen en ....................

Maar ik heb me ingehouden en jullie om raad gevraagd .

Een dik half uur later begint in een keer de printer te starten , en gooit er achter elkaar  de afdrukken er uit .

Dus een behoorlijke vertraging in wifi ?                Of een storing bij Ziggo ?

De printer staat boven op mijn ,,kantoortje ,, dus er is wel een afstand met de router , maar hier heb ik eerder nooit problemen mee gehad .

Vanmorgen ook nog voor de zekerheid geprobeerd , en toen een vertraging van 10 minuten 

Komt het dan toch door alle corona drukte , en daarmee het drukke internet verkeer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik nu ook .

Jullie waren inderdaad niet te bereiken , en vanmiddag ook niet ,

 

Maar  het afdrukken van iets gaat heel ongelijk , maar nooit direct na dat ik op afdrkken heb geklikt.

De ene keer is het na 5 minuten , en dan weer een kwartier  of zelfs langer.

Vanmorgen om 10 uur wilde ik 2 dingetjes afdrukken , maar ze zijn er nog steeds niet 

 

Daarnaast heb ik vanmorgen  ook ontdekt , dat ik met mijn smartphone achter in de tuin ( 15 mtr. vanaf huis  ) geen ontvangst heb,

En dat is voor het eerst , want dat was nooit een probleem .

 

Dus ik denk dat het inderdaad een wifi probleem is ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je uw printer een vaste IP adres gegeven?

Je kan ook powerline met wifi toevoegen.

 

Doe onderstaande eerst:

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Farbar Recovery Scan Tool Link


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik zie dat je een snelkoppeling van FRST heb gemaakt, verwijder die.

Zorg dat het installatie bestand van FRST op je bureaublad staat anders werkt het niet.

 

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.