Ga naar inhoud

Wat houd dit in


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Ik heb nog nooit ergens een backup van gemaakt als ik iets op een schijfje wil branden kan dat niet en een externe schijf heb ik niet. Weet nu wel dat alles wat ik niet kwijt wil veilig heb staan bij 4shared mijn eigen opslag ruimte. En de tubes die ik niet kwijt wil staan op een USB stick. En mijn lessen en alles staan allemaal op de E de C is enkel voor de filters en zo die kan je niet elders neer zetten.

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 9/4/2020 om 21:01, droske zei:
Op 9/4/2020 om 15:07, Passer zei:

Moest je ertoe overgaan (ik beveel het je aan): - bewaar die backup nièt op dezelfde schijf waarop je systeem (je C) staat 

Gelukkig accepteert geen enkel back-up programma dat.

Sorry hoor, ik had het fout opgepikt en dacht dus verkeerdelijk dat men de C partitie niet als doel mag instellen. Dat zou geen enkel back-up programma accepteren. Passer had het dus correct verwoord maar ik had het fout begrepen.

En beste collega's, wees gerust, ik weet wel hoe het werkt hoor...😧

 

5 uren geleden, Liesbeth* zei:

Weet nu wel dat alles wat ik niet kwijt wil veilig heb staan bij 4shared mijn eigen opslag ruimte.

Als je het goed voor mekaar hebt dan heb je daar ook een systeem back-up opgeslagen van toen je systeem nog goed werkte en zou je die moeten kunnen terug zetten van zodra je met zware systeemproblemen zit.

 

3 uren geleden, Passer zei:

dat afmelden, is dat nu verholpen door de raad die Droske je gaf of niet?

 

Daar zijn we inderdaad benieuwd naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ik gedaan heb ook via logboeken en dan 1151 getypt in het zoekveld.

sorry wwas dat vergeten omdat men in 1 keer ook met andere dingen aankwam door een iets van mij.

Ben dat dus ook allemaal gaan lezen om te zien hoe de dingen werkten over die back up dat ik dit vergeten was te vermelden

 

Nogmaals Sorry 

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Liesbeth* zei:

Ja heb ik gedaan heb ook via logboeken en dan 1151 getypt in het zoekveld.

En dan met het gevondene verder aan de slag gegaan in het register?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.