Ga naar inhoud

Wat houd dit in


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je  op Sluiten klikt dan wordt je normaal gezien ingelogd met een tijdelijke account. En het is vanuit die account dat je tot herstelling van uw account kunt overgaan.

Hoe doe je dat?

Hier een uitgebreide Engelstalige handleiding: https://www.tenforums.com/tutorials/48012-fix-youve-been-signed-temporary-profile-windows-10-a.html

 

En hier een beknopte Nederlandstalige versie daarvan: http://blog.pcwebplus.nl/er-kan-niet-worden-aangemeld-bij-uw-account/

 

10 uren geleden, Liesbeth* zei:

Want nadat ik alles kwijt ben geraakt vorig jaar zit de schrik er nog steeds in bij mij.

9 uren geleden aangepast door Liesbeth*

Heb je daar dan niet uit geleerd dat je regelmatig back-ups moet maken? Als je daarover beschikt dan hoeft u zich voor zulke zaken niet bang te maken. Het is dan alleen maar even vervelend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat op de Cschijf staat word regelmatig in mijn Photobucket gezet zodat het er veilig is.

Maar toch omdat alles weer te dupliceren is al veel werk maar Filters kan je niet veilig stellen die moet je dan weer opnieuw installeren wat een pokkewerk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Liesbeth* zei:

Ik ken dat helemaal niet zou ook niet weten hoe zoiets werkt

Eigenlijk ook eenvoudig om te gebruiken en- zoals Fallstring al schreef - handig om te hebben bij een crash of wat dan ook.

(zelf maak ik wekelijks backups : een minuutje om alles in gang te zetten en dan gewoon wachten tot het gedaan is om het programma te sluiten

Ik hou altijd de vier laatste bij - maar dat zijn dingen die je zelf bepaalt)

 

Moest je ertoe overgaan (ik beveel het je aan): - bewaar die backup nièt op dezelfde schijf waarop je systeem (je C) staat  EN maak al dadelijk een opstartstick of -schijf voor het geval je hem eens zou moeten terugzetten. Meestal heeft men de neiging om dat uit te stellen en als je het vergeet zit je in de penarie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Passer zei:

Moest je ertoe overgaan (ik beveel het je aan): - bewaar die backup nièt op dezelfde schijf waarop je systeem (je C) staat 

Gelukkig accepteert geen enkel back-up programma dat.

 

7 uren geleden, Liesbeth* zei:

Ik ken dat helemaal niet zou ook niet weten hoe zoiets werkt na eventueel een free download.

Dat moet je zelf leren aan de hand van handhandleidingen, zo moet iedereen het zich eigen maken.  Handleidingen vind je op dit forum voor diverse back-up programma's. Het is puur een kwestie van er eens tijd in te willen steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, falstring zei:

"Gelukkig accepteert geen enkel back-up programma dat": er zijn er best wel die genoegen nemen met een partitie die op diezelfde schijf staat.....

Easeus Backup and restore:

 

Net een test gedaan: backup van de C naar de Y :

 

afbeelding.png.9020e48461254a166375fb041a7edbce.png

 

afbeelding.png.a3a8a7e3cf765f58fe5ed100c09d7932.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.