Ga naar inhoud

twee grafische procesors???


Theo2602

Aanbevolen berichten

ja, twee dat kan.

er kan er zowel een in de centrale processor zitten, als een op een (later) bijgestoken grafische kaart.

dat powerdirector dit meldt hoeft dus niet te verwonderen

kijk eens naar de achterkant van je pc: zie je daar twee video-aansluitingen op verschillende plekken (twee vlak naast elkaar zegt niks want heel vaak hebben grafische processors twee of zelfs drie aansluitingen.

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

De NVIDIA NVS 4200M is het minst slecht.

Wanneer je met Google zoekt naar intel hd graphics 3000 versus nvidia nvs 4200m, dan krijg je daar meer uitleg over.

Je vindt als zoekresultaten dan diverse websites waar die twee grafische processors met elkaar vergeleken worden.

Dit is zo'n website: https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-NVS-4200M-vs-Intel-HD-3000-Mobile-V2-13-GHz/m7966vsm7647

 

De kaart van NVIDIA is iets beter dan de geïntegreerde grafische chip, maar het is geen geweldenaar. Niet echt geschikt voor moderne games.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Games heb ik zelfs op de Commodore 64 niet gespeeld, maar ik bewerk zelf opgenomen filmen (of films) en gebruik daar studio, cyberlink powerdirectory, en (langs XP dan) Windows Movie Maker.

Per toeval zag ik nu, dat die laptop, die ik nu bijna een maand gebruik, 2 grafische professors had.

Specy bevestigde dat, maar ik wilde hier toch eens horen of dat zo was, en of dat eigenlijk nut heeft.

Voor mij mag het dus dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.