Ga naar inhoud

verwijderen NORTON ANTI VIRUS


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Je zegt: "Ik heb geen Norton app op mijn Android staan.  Ook niet op mijn laptop."

Dat is volledig in strijd met wat je ons eerst hebt doen verstaan. Je hebt dus helemaal geen proefabonnement van Norton. Het zijn gewoon reclames waar je last van hebt.

 

Gelieve je berichten rechtstreeks in het berichtenvenster te typen en niet als Word document in bijlage toe te voegen.

Bedenk dat het voor ons nu onveilig werken is. Wij kunnen immers niet weten of uw document clean is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die bijlage als word bijgevoegd omdat ik niets in het vak berichtenvenster kon tikken.  Ik weet niet waarom.

Ik meld U dat ik gisteren de ganse dag niets meer vaan Norton ontvangen heb.

Ik ga ervan uit dat het probleem verdwenen is en vraag U deze topic na een paar dagen definitief af te sluiten.

Indien ik tot overmorgen niets van Norton ontvang, kunt U afsluiten.

Met oprechte dank.

P.S Sorry voor het onderlijnen maar ik weet niet hoe dit te verwijderen zonder de tekst opnieuw in te tikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jean,

 

Al jaren dringen we er bij u op aan om je berichten gewoon te schrijven zoals men een brief schrijft. Dus geen onnodige onderlijningen, VET, hoofdletters, enz.

Waarom blijf jij dat toch steeds doen. Het is in strijd met de forumregels en onbeleefd ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, JEANSPANJE zei:

maar ik weet niet hoe dit te verwijderen zonder de tekst opnieuw in te tikken

Als je nog in je berichtvenster zit (het venster waarin jij je antwoord typt)

dan kan je een deel van je tekst selecteren door je cursor erover te slepen voorbeeld:  afbeelding.png.91be8ae69b1a86b4ffb480cb44c28c33.png

 

Bòven je bericht zie je een aantal knoppen staan:  afbeelding.png.b8e04cae39741fd40e801897e785737b.png

 

De derde knop van links (de U dient om te onderstrepen, maar ook om àf te strepen: selecteer dan de tekst waar jij de streep eronder wil weghalen

en klik op de U en de streep zal verdwijnen. ( je merkt dat je in de onderstreepmodus zit doordat dàn het vakje wat donkerder is: afbeelding.png.7d996393b3121c54cceef0df87e6e8da.png 

Zo dient de B (bold) om een tekst vet te maken, een I (italic) om schuin te maken, enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Droske,  maar ik heb U verteld dat ik mijn excuses aanbied voor dit onderlijnen omdat ik niet weet hoe dit er gekomen is en dus ook niet weet hoe dit te verwijderen.

Ik moet in de toekomst die tekst verwijderen en opnieuw intikken dus.

U hoeft zich daarom niet boos te maken.

Ik zal dit zo doen in de toekomst.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, JEANSPANJE zei:

k moet in de toekomst die tekst verwijderen en opnieuw intikken dus.

Nee hoor Jean: de onderstreepte tekst selecteren en op die  U drukken - de onderstreping is dan weg (en je moet je tekst niet opnieuw gaan intypen)

 

Trouwens: op die manier werkt het ook in Word en txt-bestanden (probeer het daar maar even, dan wen je er aan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

U hoeft zich daarom niet boos te maken.

Ik maak me daar niet boos om. Ik kan alleen niet begrijpen dat u steeds weer hervalt in dezelfde foute gewoonten en wil er u dus nogmaals aan herinneren. Meer moet je daar niet achter zoeken. Toekijken op het respecteren van de forumregels hoort nu eenmaal ook tot onze taken als moderator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.