Ga naar inhoud

E-mail


agie

Aanbevolen berichten

Wil er toch nog even op terug komen. Het is wel zo dat wanneer ik instellingen bij outlook open dat dit heel traag gaat . Voordat deze pagina opent.

Ook ontvang ik steeds meldingen zoals onderstaande bijlage laat zien , terwijl ik de e-mail van genoemd adres toch ontvang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil er toch nog even op terug komen. Het is wel zo dat wanneer ik instellingen bij outlook open dat dit heel traag gaat . Voordat deze pagina opent.

Ook ontvang ik steeds meldingen zoals onderstaande bijlage laat zien , terwijl ik de e-mail van genoemd adres toch ontvang.

 

afbeelding.png.aea4e81074a7b1f2f1195edb988b9ef1.png

 

aangepast door kweezie wabbit
E-mail adres onleesbaar gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het betreffende e-mail adres heb ik intussen al vaker mijn wachtwoord veranderd maar de melding blijft komen, dus ik denk dat dit op die manier niet oplost ,of ik het verander of niet. Het is geen groot probleem omdat de mail toch binnenkomt maar storend om iedere keer zo,n melding te krijgen.

Ook het bijwerken( zie bijlage) lukt niet en weet ook niet precies wat ik moet doen. Misschien is dat het probleem...?

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zo, ik ging er van uit dat je in Outlook.com (de webmail van Microsoft) maar 1 e-mailadres gebruikte. Dus niet. Aan dat ene e-mailadres heb jij maar liefst 5 andere e-mailaccounts verbonden: 2 x ziggo.nl; 2 x gmail.com en nog 1 outlook.com.

 

Hoe jij andere e-mailaccounts moet verbinden, zul je wel weten. Dat heb je zo te zien al 5 keer gedaan. Voor mensen die dat niet weten, wordt dat hier uitgelegd: https://support.office.com/nl-nl/article/uw-andere-e-mailaccounts-toevoegen-aan-outlook-com-c5224df4-5885-4e79-91ba-523aa743f0ba

 

Agie, had je deze website al geraadpleegd over het oplossen van problemen met verbonden accounts: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/problemen-met-verbonden-accounts-in-outlook-com-oplossen-a99a1f0b-700d-4b3b-8f9a-28d463ff07f2

 

Je lijkt vooral problemen te hebben met de twee Gmail accounts. Heel misschien ligt dat aan een instelling in je Google account. Want Google vindt het vaak maar niks, wanneer jij de berichten van Gmail gaat lezen in een ander programma. Die andere programma's worden door Google vaak minder veilig geacht. Dat geldt onder andere voor Thunderbird en alle versies van Outlook.

Je moet dan in je account van Google die "minder veilige apps" toegang verlenen.

 

En zo doe je dat:

Klik op de volgende link: https://myaccount.google.com/lesssecureapps?pli=1

Als je niet automatisch wordt ingelogd, dan moet je nog inloggen met de gegevens (e-mailadres en wachtwoord) van je Google account.

Is bij jou het schuifje grijs, zoals in onderstaande afbeelding:

image.png.e73ac3c7003cc6ec2efdf4698490968f.png

Klik dan op het schuifje. Daardoor wordt 'Apps met lagere beveiliging toestaan' AAN gezet.

Open daarna pas de website van Outlook.com en kijk of je die meldingen "We zijn niet gemachtigd om e-mail op te halen voor ***xx.gmail.com" nog steeds krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De informatie  over problemen met verbonden accounts moet ik even op min gemak is inzien...dus dat komt nog.

Maar  " account van Google die "minder veilige apps" toegang verlenen." ,krijg ik onderstaande meldingen en kom niet verder omdat wanneer ik de link aanklik in afbeelding 2 kom ik weer op dezelfde pagina terug( 1) De vele e-mailaccounts heb ik in het verleden een keer aangemaakt maar zijn eigenlijk niet in gebruik. 

 

Knipsel.PNG

Knipsel 2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het. Je kiest ofwel voor 'Toegang door minder veilige apps toestaan' ofwel voor 'authenticatie in twee stappen'. Het is het een of het ander. Jij hebt blijkbaar gekozen voor authenticatie in twee stappen.

 

1 uur geleden, agie zei:

De vele e-mailaccounts heb ik in het verleden een keer aangemaakt maar zijn eigenlijk niet in gebruik. 

Dan zou ik voor die e-mailaccounts die je toch niet gebruikt, de koppeling (verbinding) met Outlook.com ongedaan maken.

Daarmee hef je die e-mailaccounts niet op. Ze zullen enkel niet meer getoond worden in Outlook.com. Ze zullen dus verdwijnen onder het kopje Verbonden accounts beheren. En daardoor zal er voortaan ook niet meer gezocht worden naar nieuwe e-mails voor die accounts. Dat zou volgens mij betekenen dat je daarna die foutmelding niet meer zult krijgen.

 

En hieronder staat hoe je verbonden accounts kunt verwijderen:

image.png.31746421725fc48c49c1f6509b3a58ea.png

Bron: https://support.office.com/nl-nl/article/een-gekoppeld-account-verwijderen-uit-outlook-com-0b9a6b95-ff1b-46c1-bf60-d6b3b82c5ac8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.