Ga naar inhoud

Microsoft account


Bammens

Aanbevolen berichten

Mijn laptop gaf aan dat ik van Windows 8 naar Windows 8.1 kon updaten.

Dat heb ik gedaan. Nu moet ik mij aanmelden bij mijn Microsoft account. Ten eerste geeft hij en oud email adres aan en ten tweede geeft hij aan dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik denk dat het wel juist is.

In ieder geval kom ik niet verder. Wat kan ik doen?

 

Vriendelijke groet,

Bammens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Bammens,

Je hebt wel heel lang gewacht om van Win 8 naar Win8.1 over te schakelen toch?Wat is/was de reden?

 

Kun je niet aanmelden met lokaal account?

Mvg

RG

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden is dat ik de laptop nauwelijks gebruik, ik heb een snelle Lenovo desktop. Nee, ik

kan mijn niet aanmelden met mijn account. Het email adres dat hij aangeef bestaat niet meer. Ik kan alleen maar een wachtwoord intypen (het mail adres staat er al), maar hij zegt 'verkeerd wachtwoord'. Verder kan ik helemaal niets doen. Telkens vraagt hij om het wachtwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Bammens zei:

(het mail adres staat er al),

Maar bestaat niet meer zeg je .Ja norammal dan .

Misschien eens verse installatie proberen met  MCT

Ben je ook ineens van heel  veel updates vanaf.

Of eene of andere Linux erop plaatsen?

Mvg

RG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of je - met het invullen van dit document - verder raakt?

 

Enne: MTC = Media Creation Tool - waarmee je dus je windows herinstalleert (ofwel clean install ofwel met behoud van instellingen en eigen progs)

Maar 1. dit gaat je de 10 bezorgen  en 2. 'k vrees dat dit het probleem niet gaat oplossen (tenzij je idd naar de 10 zou gaan en zou kiezen om het zonder MS account te doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://translate.google.com/?hl=nl

 

"Vul het onderstaande formulier in voor het resetten van het Microsoft-servicesaccount

Vul het volgende formulier in en een van onze online veiligheidsondersteuningsagenten zal uw account beoordelen.

Uw account is opgeschort wegens verdachte activiteit, het verzenden van ongevraagde e-mails of wegens het schenden van de gebruiksvoorwaardenovereenkomst van Microsoft, zoals het hosten van foto's, video of andere inhoud die in strijd is met de gedragscode."

 

Met een translater moet het toch lukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik mijn laptop aangezet en daarbij Alt+F10 ingedrukt. Ik kreeg toen de melding dat de vorige versie van Windows terug gezet werd. Dat is gebeurd en hij werkt dus weer op Windows 8.

Bij het 'Welkom' staat nog wel het oude, niet meer bestaande Microsoft adres. Kan ik dat verwijderen of althans wijzigen in het huidige email adres?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.