Ga naar inhoud

Meerdere domijnnamen bij telenet. Hoe uploaden?


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, DavidB zei:

Zelf even gaan zoeken voor de topicstarter
Om je domeinnamen en webruimte te beheren per domeinnaam meld je jou hier aan om op je cloud(server) aan te melden , met de gegevens die je van telenet gekregen hebt  voor je webhostingpakket .
Wijs het aantal  webruimte waarvan je vind hoeveel je nodig hebt en activeer je toegewezen webruimte voor http://www.zwerfkatboechout.be
 

 

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie voor de uitleg.

Ik snap dat ik de ruimte nog moet toewijzen aan de site.

Alleen, als ik naar dat menu ga, kan ik alleen ruimte aan frankvonk.be toewijzen, en staat zwerfkatboechout.be niet in de lijst waardoor ik geen ruimte kan toewijzen.

Ik heb naar telenet gebeld, volgens hun is dit normaal en is frankvonk.be een soort hoofdsite en kon ik deze er naast plaatsen. Alleen, hoe ik het ook probeerde, de site bleef op zwart staan.

Nu probeerde ik ook zwerfkatboechout.be/public_html/index.html, maar niets gebeurd. 
Ik denk dat degene die ik aan de lijn kreeg, er zelf ook niet zoveel van wist.

 

Ik ga voor het gemak de tweede site bij een andere webhost plaatsen, hopelijk lost dat het op.

En bedankt voor het advies over het formulier, dit is maar een testversie en niet de uiteindelijke.

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.