Ga naar inhoud

Betrouwbare software herstellen micro sd kaart


Aanbevolen berichten

Mijn smartphone gaf een paar dagen geleden aan dat mijn micro sd kaartje beschadigd was.

Daar stonden heel wat foto's en video's op waarvan een groot deel opgeslagen werd op andere media. Het deel dat ik nog niet opgeslagen had zou ik nog willen redden.

Mijn PC herkent de kaart nog, geeft ook de mappen terug bij "openen".

De map met foto's en video's kan ik echter niet kopiëren. Dat is enkel voor een deel gelukt (een aantal foto's en video's) en nu blokkeert de pc wanneer ik het wil kopiëren.

Bij het openen van die map krijg ik van de eerste bestanden een thumbnail, de volgende niet.

 

Is er betrouwbare software waarmee ik deze bestanden toch nog kan kopiëren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur geleden, falstring zei:

je kan denken aan easus: https://nl.easeus.com/ppc/harde-schijf-herstellen.html?gclid=EAIaIQobChMI-4OXqs706QIVGKd3Ch0bJAY2EAAYASAAEgIQyfD_BwE

lees je de sd kaart nu uit via een lezer in je pc of zit ie nog in de telefoon en lees je 'm uit via een usbverbinding?

probeer in elk geval beide opties uit.

Ik heb een kaartlezer in mijn PC.

Bedankt, ik bekijk even of ik het kan oplossen hiermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hum, ik betwijfel of het probleem daaraan ligt :

onderaan in de balk van het programma staat dat het nog maar voor 21% gescand is. Het gaat ook niets meer vooruit, net als toen ik de foto's wou kopiëren. Zou het niet gescand kunnen worden omdat het kaartje beschadigd is of zou ik ook met een probleem zitten op mijn kaartlezer?

 

Naamloos.jpg

aangepast door supernikje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2020 om 09:28, p38cyq zei:

Blijkbaar bevat je sd-kaartje fouten, die je eerst moet oplossen.

Op het kaartje in verkenner, rechtermuisknop, eigenschappen, extra, controleren.

Wat geeft dit als resultaat?

 

Knipsel.PNG.45f0edfa1941c9f4c3635d8b5eb088f9.PNG

Dit heb ik geprobeerd als eerste, het werkte niet. Ik doe het straks even opnieuw zodat ik preciezer kan weergeven welke melding ik kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eerst krijg ik de melding dat er fouten zijn op het station.

Als ik klik op "station herstellen" krijg ik de melding dat er zich een probleem heeft voorgedaan.

Wanneer ik klik op "details weergeven", krijg ik een venster waar ik niet echt van weet wat het betekent.

 

Naamloos.jpg.6e5336b542a496a4349413b25383956e.jpg

 

 

1.jpg

 

 

Naamloos1.jpg

aangepast door supernikje
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.