Ga naar inhoud

stuurprogramma problemen


marcelloes

Aanbevolen berichten

1 uur terug, marcelloes zei:

het zelfde geld voorOnbekend USB-apparaat (verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt) ook code 43

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: rechtsklik op de eerste regel en kies kopiëren, plak vervolgens deze gegevens in je volgende bericht.

 

Doe dan exact hetzelfde voor je Qualcomm Atheros AR3011 Bluetooth 3.0 Adapter en plaats die info ook in je volgende bericht.

 

1 uur terug, marcelloes zei:

ik heb het desbetreffende programma opnieuw geïnstalleerd

Bedoel je hiermee de drivers voor je Qualcomm Atheros AR3011 Bluetooth 3.0 Adapter die eerder in dit topic werd vermeld.

Op de driver download site van HP zijn geen drivers beschikbaar voor Windows 10 helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/6/2020 om 09:12, marcelloes zei:

PCI\VEN_1002&DEV_9648&SUBSYS_168B103C&REV_00

Hier zou het gaan om een grafische kaart namelijk een Radeon HD 6480G, een driver is bij HP en bij AMD enkel beschikbaar voor Windows 8.1.

Maar we zoeken geduldig verder.

 

Voor je Qualcomm Atheros AR3011 Bluetooth is er een driver beschikbaar van Microsoft met dank aan Calvus voor de tip en link.

Via de Microsoft Update-catalogus download je de bovenste driver van 6-6-2017 met een grote van 750 KB.

Sla dit .cab bestand op en pak het bestand na het downloaden uit, je kan nu de driver installeren via apparaatbeheer.

Kies voor stuurprogramma bijwerken en navigeer naar de map waar je het .cab bestand hebt uitgepakt.

Laat maar weten of het wil lukken

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem al naar mijn dochter in Alkmaar gebracht , ik had dit bestand al gedownload maar kon er niets mee nu weet ik het wel jammer maar als ik er weer heen ga probeer ik het wel bedankt voor alle hulp ook van alle andere forumleden top,  tot de volgende keer.

ik weet niet hoe ik chat moet beëindigen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

De driver voor je grafische kaart vind men ook in de Microsoft Update-catalogus.

Deze kan je op dezelfde wijze installeren.

6 minuten geleden, marcelloes zei:

ik weet niet hoe ik chat moet beëindigen ??

We kunnen dit topic nog even open laten, mocht je later nog vragen hebben kan je hier gewoon verder gaan.

Mocht je het topic willen afsluiten, die keuze laat ik aan jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.