Ga naar inhoud

Error 520


porrelaar

Aanbevolen berichten

Nee, het probleem ligt dus niet bij jou omdat 1. ik het dus ook in FF heb en 2. Kweezie Wabbit vanmorgen ook problemen had (maar andere : Om in te loggen kreeg ik niet de popup maar een volledige pagina met de inhoud van de popup. - en ook de quoteknoppen zag hij niet meer.

Wachten op Karel dus (maar die is nu nog aan het werken denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me toch maar wat aangetrokken van Passers opmerkingen. Ik heb Firefox opgefrist. Dat betekent o.a. dat de in Firefox aanwezige extensies niet alleen uitgeschakeld worden, maar geheel verwijderd worden. En jawel, daarna zie ik de avatars wel weer in Firefox. Dat is alvast een verbetering.


Ook kan ik weer reageren op topics wanneer ik Firefox gebruik. Dat is ook een verbetering.

Ik zie echter nog steeds niet de door Passer in dit topic geplaatste afbeeldingen. Op die plek zie ik een grijs vlak.

 

Ik moet nu handmatig inloggen, want mijn wachtwoordmanager werkt nu niet voor Firefox. Dat is een ramp, vind ik zelf, want ik heb meer dan 100 webaccounts....

Ook de laadtijd van topics op PCH is nu vreselijk lang, doordat uBlock Origin de advertenties niet tegenhoudt. Goh, wat staan er veel advertenties op deze website.

Ik begrijp best dat Karel met die advertenties wat geld wil verdienen om de kosten voor hosting goed te maken, maar 10 keer dezelfde advertentie van Coolblue voor televisies op een (1) pagina is toch wel wat veel van het goede, vind ik.

Ik ga dus straks eerst mijn wachtwoordmanager weer installeren in Firefox. Eens kijken of dat de boosdoener is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh... had je eerst een backup gemaakt met (vb) Hekasoft?

 

Ublock staat er bij mij ook op en werkt gewoon, traag laden is de laatste dagen ook bij de crew bekend - moet snel verbeterd worden...

(als ik mijn post edit, zie ik de afbeeldingen dus wel, maar jij kan dat natuurlijk niet..) - IN de post zie ik dat grijs vlak ook alleen maar

('t zijn nochtans mooie plaatjes :xd: )

Zelf heb ik wel een 8 of 9 addons actief staan, maar zonder vertraging (tenzij natuurlijk het laden) - dit dus om te zeggen dat je volgens mij die Ublock gewoon terug kan activeren. (en al wat traagheid kwijt raken)

 

Die adds: dat hangt voor een groot deel af van Ezoic (de hoster) - als ik het goed begrepen heb van Karel een tijd geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een back-up van Firefox maken is niet nodig. Bij opfrissen van Firefox blijven de bladwijzers bewaard. Zie hier wat info over opfrissen van Firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren

Voor de zekerheid had ik de bladwijzers van Firefox wel van tevoren geëxporteerd. Je gaat terug naar de standaardinstellingen, dus zag ik geen menubalk meer. Maar die is zo terug gezet. Ook wat andere instellingen van Firefox moest ik weer even naar mijn wens maken.

 

Installeren van de wachtwoordmanager ging probleemloos. Ik kon in Firefox nog steeds de avatars zien.

Daarna de extensie uBlock Origin weer geïnstalleerd in Firefox. Ja, dat bleek bij mij toch de boosdoener te zijn. Ik zag geen avatars meer en kon niet meer reageren wanneer ik Firefox gebruikte.

 

Wanneer ik Firefox gebruik, moet ik dus uBlock Origin uitschakelen voor geheel PCH. Dan valt er wel te werken met Firefox.

Alleen word ik dan wel knetter van de advertenties. Ik tel maar liefst 12 advertentie op 1 pagina.

 

Ik blijf daarom voorlopig Firefox als standaardbrowser houden. Alleen wanneer ik PCH ga bezoeken, dan kies ik even een andere browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karel antwoordde reeds (Quote: Ik probeer al een ruime week een fix te krijgen hiervoor, alleen blijft het wat steken. Ik heb bijgevolg zelf iets geprobeerd, test gerust even uit.)

 

het uittesten deed ik al wat: in het modgedeelte plaatste ik net een groot en een klein plaatje op Karels post, maar geen van de twee werd zichtbaar.

Hopelijk kan hij het snel oplossen (al is het voorlopig maar met een workaround)

Maar hij is er dus mee bezig :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote:  "Een back-up van Firefox maken is niet nodig. Bij opfrissen van Firefox blijven de bladwijzers bewaard" (ik kan nu blijkbaar ook niet quoten zoals Kweezie deze morgen)

gaat dit ook op voor je bladwijzerbalk, je ww's en zo? Want Hekasoft (er is een portable versie van btw) doet dit ook

 

Ublock: heb jij misschien van die dingen die direct onder de blauwe knop staan ingeschakeld? ('k kan voorlopig beter geen plaatje plaatsen maar het wat omschrijven :) )

 

Het uitschakelen voor heel pch kan in één klik (maar 'k vermoed dat je dat wel weet)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passer, bedankt voor je inspanningen en fijn om te weten dat Karel er nog mee bezig is.

 

Bij opfrissen van Firefox blijft de balk waarin mijn meest gebruikte bladwijzers staan, bewaard.

Het uitschakelen voor heel PCH kan in één klik (maar 'k vermoed dat je dat wel weet)

Ja, ik weet hoe dat moet.

Ublock: heb jij misschien van die dingen die direct onder de blauwe knop staan ingeschakeld?

Hum, zonder plaatje is me niet direct duidelijk wat jij bedoelt. Ik heb in ieder geval niets gewijzigd aan de standaardinstellingen van uBlock Origin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote: "Hum, zonder plaatje is me niet direct duidelijk wat jij bedoelt."

 

ik bedoelde die dingen hier onderaan:  afbeelding.png.a9397c4b466bd046c0608ca9a54f851b.png

zijn er bij jou met een rood kruis door?  (ff bekijken in Chrome of zo)

 

edit (even onder ons :) )  quote: "Alleen word ik dan wel knetter van de advertenties."

weet dat er tot een half jaar geleden zelfs (op een computerforum !!) nog reclame gemaakt werd voor sites die malware op je systeem plaatsten !

(die zijn sindsdien gelukkig geblokt, maar die zaten origineel in dat pakket van Ezoic... :( )

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.