Ga naar inhoud

Error 520


porrelaar

Aanbevolen berichten

Ik vond het forum de laatste dagen trager dan anders. Bovendien kreeg ik vandaag een paar keer een error 520.

De eerste keer toen ik een afbeelding wilde toevoegen aan een reactie; de tweede keer (een paar uur later) toen ik op een link in een notificatiemail van PCH klikte.

Ik heb er screenshots van gemaakt. Ik gebruikte toen mijn iPad. Vandaar dat ik twee screenshots moest maken om de hele pagina er op te krijgen:

 

5f0637d7010ec-www.pc-helpforum.be__520_W

 

5f0637f11cfdb-www.pc-helpforum.be__520_W

 

Ik gebruikte Safari als browser op mijn iPad. Daar lijkt het probleem niet te liggen.

Mogelijk is de informatie in deze foutmelding nuttig voor Karel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog een probleem wat hier misschien mee samenhangt: normaal krijg je een menu te zien, wanneer je de muisaanwijzer laat zweven boven de knoppen Home, Info, Handleidingen & Tips. Als ik Firefox gebruik, dan verschijnen die menu's helemaal niet meer. Ik heb het ook geprobeerd met andere browsers: de nieuwe Edge, Opera en Chrome. In die andere browsers verschijnen de menu's meestal wel, maar met een flinke vertraging.

Zojuist geprobeerd met Chrome. Ja, na even wachten (veel langer wachten dan normaal) verscheen het menu toen ik de muisaanwijzer boven Home hield. Ik klikte in het menu op Online gebruikers. Die werden getoond. Maar toen ik rechts wilde filteren op Ingelogd, zag ik eerst dat de website zeer traag reageerde:

5f063d82e446c-Ashampoo_Snap_2020.07.08_2

 

Het filteren lukte blijkbaar niet, want een paar seconden later kreeg ik weer die error 520:

5f063dc3098a8-Ashampoo_Snap_2020.07.08_2

 

Ook het klikken op de knop Voorbeeld (helemaal rechts in de werkbalk boven het reactievak) lijkt soms alleen een wit vak op te leveren, en soms ook weer die error 520.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diezelfde errors kreeg ik ook al een paar maal. F5 geeft dan wel een snelle oplossing, maar 't zou niet mogen gebeuren.

Maar Karel is er via inwendige post al van verwittigd en ging dat (en nog enkele andere dingen) nakijken.

Even geduld dan maar (maar ook niet teveel hé :xd: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde probleem, heb het dacht ik vanaf een update van Firefox, maar zonet Microsoft Edge geprobeerd en daar duurt het ook tergend lang voordat een submenu geopend wordt, als het al open gaat. Dan ben ik toch niet alleen die het probleem ondervindt.

Die Error 520 heb ik nog maar 1 keer gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Firefox kan ik nu helemaal niets meer doen op dit forum. Ja, topics lezen, maar een reactie plaatsen is er niet meer bij. Avatars worden niet getoond als ik Firefox gebruik en het reactievak is dan niet bruikbaar.

 

Als ik een andere browser gebruik (de nieuwe Edge, Chrome of Opera) kan ik nog wel reageren, maar ik heb gemerkt dat ingevoegde afbeeldingen en embedded video's pas later of zelfs helemaal niet meer getoond worden. Ik merk dat op meerdere pc's en ook op mijn iPad (waarop ik Safari als browser gebruik).

Ik zet daarvan hieronder een voorbeeld (al vermoed ik dat die afbeelding ook niet getoond zal worden....):

5f0ef76cc44d5-Ashampoo_Snap_2020.07.15_1

 

Dat knipsel maakte ik op deze website: https://www.pc-helpforum.be/topic/75002-snip-kopie-scherm/?tab=comments#comment-584968

 

 

Jammer, want het wordt zo steeds lastiger om mensen te helpen met hun computerproblemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet hem toch bij jou liggen want ik heb ook FF ( 78.0.2) en heb helemaal geen last.

Je bedoelt dat je dit niet kan zien: afbeelding.png.cdf792700d92dabe1823d849d80b7b9b.png

 

en avatars zie ik ook gewoon: afbeelding.png.2dad878a425053ce3f65d9b08b4433ed.png

 

en je merkt dat ik gewoon knipsels kan plaatsen...  euh.. edit: niet dus, 'k zie ze wel in het antwoordvenster, maar niet in de post-zelf...  grr..

Karel maar snel verwittigen

 

al herstart met uitgeschakelde addons (of in veilige modus)?

 

Anders een backup maken van je eigen gegevens (vb met Hekasoft backup and restore) ; FF deînstallen, Ccleaner laten kuisen, FF er terug op, backup terugzetten?

 

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had slechts 2 extensies in Firefox: 

1. adblocker uBlock Origin

2. Sticky Password wachtwoordmanager.

 

Allebei uitgeschakeld, maar dat maakt niets uit. Met Firefox kan ik niet meer werken op dit forum. Let wel: het probleem doet zich alleen voor bij PCH.

Getest op twee verschillende Windows 10 pc's.

Met Firefox zie ik het volgende:

Ashampoo_Snap_2020_07.15_15h08m32s_008_.thumb.png.d1b27026a7b1b6bb8f86f091d97d8608.png

Ik bekijk PCH nu via Chrome. In het voorbeeldvenster kan ik de door mij geplaatste afbeelding nog wel zien, maar nadat ik geklikt heb op Reactie toevoegen, zie ik enkel een grijze lijn op de plaats waar ik een afbeelding heb ingevoegd. De laatste afbeelding heb ik niet ingevoegd met behulp van imgdumper.nl, maar via de forumsoftware.

 

Omdat het probleem met Firefox zich op twee pc's voordoet, en het probleem blijft wanneer ik de extensies voor Firefox heb uitgeschakeld, denk ik vooralsnog dat het probleem niet bij mij ligt, maar bij de forumsoftware.

Ook wanneer ik andere browsers gebruik (maakt niet uit welke) reageert het forum traag en zijn ingevoegde afbeeldingen niet altijd zichtbaar. Nogmaals: bij andere computerforums (ik bezoek er dagelijks 8 ) heb ik geen enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat Passer zijn reactie had geplaatst, kreeg ik daarvan een notificatiemail. In die e-mail zijn de door Passer ingevoegde afbeeldingen wel gewoon zichtbaar.

Ze zijn er dus wel, die afbeeldingen, maar ze worden niet (altijd) getoond in het topic zelf. Soms worden ingevoegde afbeeldingen na een aantal seconden toch nog getoond, maar soms ook helemaal niet.

 

Wanneer ik een reactie schrijf, dan plaats ik hem niet meteen, maar klik ik eerst op de knop Voorbeeld. Het kan dan wel 10 tot 20 seconden duren voordat ik te zien krijg wat ik geschreven heb. Tot die tijd zie ik een wit veld.

Ik heb dat laatste met elke browser die ik tot nu toe geprobeerd heb. Op meerdere computers en ook op mijn iPad.

 

Als ik alleen maar tekst typ (dus zonder afbeeldingen) dan krijg ik het voorbeeld eerder te zien, bijvoorbeeld 'al' na 10 seconden. Maar dat duurt natuurlijk ook veel langer dan het hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.