Ga naar inhoud

Stationletters wijzigen


james48

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, james48 zei:

droske, dat had je al gevraagd, en dat heb ik ook al uitgeprobeerd, zoals ik hierboven gemeld heb,

Neen hoor, want mijn laatste post is volledig gebaseerd op het advies van nokiaprox en daar heb je nog niet op geantwoord.

 

Je hoeft die afbeeldingen niet meer te tonen het is ons duidelijk wat je probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, droske zei:

Vergeet schijfbeheer even en doe eens wat nokiaprox zegt.

 

Je pc beschikt toch over een CD-drive hé??? Zo ja, Plaats eens een CD in die drive en ga dan pas naar schijfbeheer. Staat die CD-driver er nu wel, wijzig dan de letter van die drive zodat de letter D beschikbaar komt voor een andere schijf.

Gelieve geen adviezen over te slaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Collega kweezie wabbit heeft nog enkele tips aangereikt.

We beginnen met de eerste:

Ga als volgt te werk om het stuurprogramma opnieuw te installeren:

  1. Druk op de Windows-logotoets+R om het dialoogvenster Uitvoeren te openen.
  2. Typ devmgmt.msc in het dialoogvenster Uitvoeren en druk vervolgens op Enter. Als u naar een beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of selecteert u Toestaan.
  3. Vouw in Apparaatbeheer het item Dvd-/cd-rom-stations uit, klik met de rechtermuisknop op een cd- of dvd-apparaat en selecteer vervolgens Installatie ongedaan maken. Doe dat voor beide DVD-CD stations.
  4. Selecteer OK wanneer u wordt gevraagd om te bevestigen dat u het apparaat wilt verwijderen.
  5. Start de computer opnieuw op.

Nadat de computer opnieuw wordt opgestart, worden de stuurprogramma's automatisch opnieuw geïnstalleerd. Kijk nu eens of ze in schijfbeheer getoond worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.