Ga naar inhoud

Stationletters wijzigen


james48

Aanbevolen berichten

OK, dan denk ik dat het dit zal zijn:

 

die Ultraiso kan iso's 'mounten' - zo iets kan je gebruiken als je geen echte cd/dvd-brander hebt (maar jij hebt er dus 2)

Het zal dus wellicht zo zijn, dat die UltraIso gewoon een 'virtuele' cd-speler in je verkenner zet (en dat verklaart de hele zaak): dat programma doet het voorkomen alsof je dus zo'n echte speler hebt, je kan dus met die virtuele een boel dingen doen die je ook met een echte speler zou kunnen - maar je hebt dus geen echte speler nodig.

 

Maar goed, meerkeuzevraag:

 

a. nu ik dit weet, hindert die D-drive me niet meer en ze mag gewoon blijven waar ze is

b. ik vind die D-drive maar niks en 'k wil ze gewoon weg: dan gooi je die UltraIso van je systeem af en die D-Drive zal je ook niet meer zien

c. Ik wil die UltraIso houden maar 'k wil dat die virtuele speler een àndere letter krijgt want ik wil mijn 'D' voor een andere schijf gebruiken.

   (in dit geval kan je dus werken met bovenstaand plaatje en ze een letter toekennen die nog vrij is - en die staan daar in dat rijtje)

 

Kiezen maar :)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

c. Ik wil die UltraIso houden maar 'k wil dat die virtuele speler een àndere letter krijgt want ik wil mijn 'D' voor een andere schijf gebruiken.

   (in dit geval kan je dus werken met bovenstaand plaatje en ze een letter toekennen die nog vrij is - en die staan daar in dat rijtje)

 

Beste Passer, ik heb zojuist gekozen voor optie C. Daarna heb ik de computer opnieuw opgestart en kon ik de H:\ schijf gelukkig weer veranderen in D:\ 

Dus de dubbele Stationtekens zijn verdwenen, en mijn Schijfstations hebben allen hun oorspronkelijke benaming weer terug gekregen.

 

Geachte Passer, Droske en Nokiaprox en PC Helpforum, ik dank jullie zeer voor alle hulp met het oplossen van deze lastige Topic.

Met vriendelijke groet,

James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD Drive D.png

 

In deze afbeelding, helemaal onderaan, viel op zeker ogenblik mijn oog op de benaming Computer Program . Dat deed me aan een virtuele drive denken. Passer heeft de finishing touch gezet, waarvoor mijn felicitaties.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.