Ga naar inhoud

Stationletters wijzigen


james48

Aanbevolen berichten

Klik in verkenner eens met de rechtermuisknop op CD Drive (D:).


Krijg je dan een menu te zien, zoals hier ?

 

___Uitwerpen.png.2280767872401c604ebba1576063ba07.png

 

Klik dan op Uitwerpen en de Drive waaraan die letter is toegewezen zou moeten opengaan.

 

Als dat gebeurt, plaats dan eens een CD in die drive (geen DVD of Bluray !!!) en kijk dan in schijfbeheer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Passer zei:

(of heb je bv een programma als PowerIso of UltraISO Pro of zo geînstalleerd gehad?)

Of Blu ray software?

 

Pak het eens heel kordaat aan.

Sluit de pc af en haal hem van de stroom. Doe de case van de pc open en koppel de CD-ROM stations VOLLEDIG af.

Herstart de computer.

Als die CD Drive D er dan nog staat dan weten we tenminste dat er geen koppeling met die twee drives is tenzij via bepaalde software.

aangepast door droske
typefoutje hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Passer zei:

James48

 

Heb je ergens op je schijf een iso-bestand staan?

zo ja: dubbelklik er eens op en kijk in je verkenner of je nu van je D de inhoud te zien krijgt?

(of heb je bv een programma als PowerIso of UltraISO Pro of zo geînstalleerd gehad?)

Hallo Passer, als ik dubbel klik op een ISO file komen er keuze programma's te vooorschijn waar ik voor kiezen kan, maar geen D:\ verwijzing.

Ik heb wel 'UltraISO' geinstalleerd op mijn desktop pc!

Wel haal ik na het uitschakelen van de pc altijd de stroom eraf.  Alvorens andere stappen te ondernemen wacht ik eerst even op antwoord van Passer svp.

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.