Ga naar inhoud

welke geheugenstick voor windows 7?


gerrit7

Aanbevolen berichten

bedankt voor je uitgebreide antwoord.

ik heb zowat alle fotobewerkingsprogrammas geinstaleerd en uitgeprobeerd, de meeste veel te ingewikkeld, en de simpele dingen die 311 wel kan kunnen ze niet, of met idiote omwegen, ik heb er niet 1 kunne vinden die doet wat ik wil.

ik heb het ook laten onderzoeken bij mijn computerwinkel, maar die lukt het ook niet.

vandaar dat ik nog steeds die ouwe pc gebruik met 7, ik ga er natuurlijk niet mee op internet.

ik heb het eigenlijk al opgegeven dat zoiets zou lukken, maar ik dacht ik vraag het toch, je weet nooit

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet welke programma's jij allemaal hebt geprobeerd. Er zijn er tientallen.

Een klein (circa 4 MB) en -voor mij- niet zo moeilijk fotobewerkingsprogramma is PhotoFiltre. Versie 6.5.3 van PhotoFiltre is gratis te gebruiken. Voor nieuwere versies moet je betalen.

Het programma ziet er zo uit als je het geopend hebt:

5f4faeea1c0cc-Ashampoo_Snap_2020.09.02_1

Als dat er al te ingewikkeld uitziet, dan hoef je niet verder te lezen.

Wil je het programma wel proberen, klik dan op deze link: http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm

Klik in de linker kolom op Downloads. Je downloadt dan de Engelstalige installer (nummer 1 in de afbeelding hieronder).

Op diezelfde pagina kun je ook een Nederlands taalbestand downloaden (nummer 2 in de afbeelding hieronder).

In het gedeelte waar ik een rode rechthoek omheen heb getrokken, wordt uitgelegd hoe je het Nederlandse taalbestand installeert.

5f4fb12f87e50-Ashampoo_Snap_2020.09.02_1

Dat zip bestand moet je uitpakken. De inhoud van het zip bestand moet je zetten in de map C >  Program Files (x86) > PhotoFiltre. Daarna kun je het Engelse taalbestand (dat is een .PLG bestand) weggooien uit die map, zodat alleen het Nederlandse taalbestand overblijft. Daarna pas voor de eerste keer PhotoFiltre starten. Het programma is dan in het Nederlands.

 

 

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je antwoord.

ik heb zowat alle prog. geprobeerd, geen van alle kunnen ze wat psp311 kan, en/of ze zijn veel te ingewikkeld met functies die ik niet nodig heb, en je moet er een week voor op cursus.

dan is die ouwe pc met psp311 handiger.

ik leer er wel mee leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.