Ga naar inhoud

partitie aanpassen


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

Ah kijk, dat is prima werk.

Selecteer (klik) nu in EaseUS de D-partitie en klik aan de rechterkant op Vergroot/Verklein/Verplaats (geselecteerde volume).

Neem nu dat zwart bolletje (handvat) aan de rechterkant van de D-partitie vast met de muisaanwijzer en sleep het tot helemaal aan het einde.

Bevestig met OK en klik dan ter uitvoering van deze taak op de knop Voer 1 operatie uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jammer, maar dat is niet goed hoor.

 

Je hebt in de verkeerde richting gewerkt. Je hebt de niet toegewezen ruimte niet toegevoegd aan de D-partitie maar zelfs de D-partitie verkleind ten voordele van de niet toegewezen (lees 'beschikbare) ruimte.

Van zodra je het handvat (zwart bolletje) aan de rechter kant van de D-partitie helemaal naar rechts hebt gesleept moet er in het luikje 'Beschikbaar na' 0 MB staan.

Als je zover bent bevestig je met OK en nog eens met voer 1 operatie uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer

 

Dat is niet de enige vertalingsfout in dit programma. Ik was er hier in het begin van dit topic ook door in de war gebracht maar het blijkt gewoon een vertalingsfout te zijn. Zo staat er in het openingsvenster ook Meel i.p.v. Meer.

 

Zelf gebruik ik al jaren MiniTool Partition Wizard en AOMEI Partition Assistant. Vandaar dat ik zelf goed aandachtig moet zijn hier bij mijn adviezen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Geertjan Zinken zei:

#Droske Voordat ik OK aangeef even een plaatje. 

Dat lijkt me in orde. Werkt dat zo maar af.

Nadat je van het resultaat een afbeelding heb t getoond gaan we de C-partitie vergroten.

 

3 minuten geleden, Geertjan Zinken zei:

#Passer Zolas eerder gezegd geen idee hoe dat daar komt. 

Lees mijn reactie aan Passer eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voer 1 operatie uit.Ah voila, dat is het.

 

We gaan nu de D-partitie 42 GB kleiner maken door aan de linkerkant ruimte vrij te maken.

 

Selecteer de D-partitie en klik op Vergroot/Verklein/Verplaats (geselecteerde volume).

Ga nu met de muisaanwijzer boven dat zwart bolletje aan de linkerkant van het D-volume staan totdat de muisaanwijzer verandert van een kruispijl naar een dubbele zwarte pijl (links-rechts). Klik nu om die handvat (dubbele pijl) vast te nemen en sleep er mee naar rechts totdat je 42 GB hebt vrij gemaakt hebt. Dat kun je aflezen in het luikje Eerder beschikbaar (ook dit is een slechte vertaling). Daar moet dus 42 GB komen staan.

Werk nu verder af met OK en voer 1 operatie uit.

 

Een vertaling als 'Beschikbaar aan de linkerzijde' zou beter te begrijpen zijn dunkt me. Maar goed, het is zoals het is en we doen het er mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.