Ga naar inhoud

Nieuwe Laptop


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[/b]ja daar ben ik zeker van!heb er veel van opgezicht en met een 6cell accu moet hij het zo lang uit kunnen houden!

Wel jammer dat je maar 2 jaar beperkte garantie als optie kunt nemen en dat de duurdere versie slechts een atom procesor heeft van 1.33 ghz, nu ja...die is waarschijnlijk beter dan de 1.66ghz van het goedkopere model, maar vergeleken met andere merken lijkt het toch lager. Kost alles bijmekaar (inclusief beter scherm, 2 j garantie, 6 cel batterij) 481 euro...voor die prijs heb je een 15 inch laptop...mét betere opties, van eender welk merk, aangezien de winkels toch standaard 2 jaar garantie geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je hem bestellen via de telefoon :-)

moet je vragen waarom je maar 2 jaar krijgt, en op andere types langer...

soms geven ze het dan zelfs gratis!

even goed spelen :-)

Ik heb toch eerder het gevoel dat bij je die dell mini notes meer betaald voor niks. Terwijl je bij hun andere modellen wel iets terugkrijgt voor de hogere prijs, namelijk die optionele garantie. Ik ben er nog niet zo goed uit wat ik ga halen, mocht het een pc zijn ga ik zeker voor een dell, voor een laptop, waarschijnlijk ook, maar voor een mini notebook waarschijnlijk iets uit de winkel, zoals asus ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laptop haal ik sowieso dell, een mini zou ik zelf ook dell halen...

en een pc zou ik zelf samen (laten) stellen en (laten) bouwen

Mja zelf bouwen is zowiezo het goedkoopste, je moet wel iemand kenne die dat kan :D Indien de enige pc winkel in je dorp bestaat uit afzetters die ongeveer per pc/laptop 100 tot 150 euro meer vragen dan ergens anders, denk ik niet dat je daar bijvoorbeeld met een lijstje moet afkome om een 'goedkope' pc samen te stellen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt :-)

daarom bied ik het mensen uit de buurt ook wel eens aan of ik ze een (assemblerend) handje kan helpen.

Wat nobel :D Ik ken zo jammer genoeg niemand. Maar ik denk, als je een grote pc koopt, ipv een laptop, die nooit word verzet en ook niet zo gemakelijk overhit, dat je toch veel jaar voort kunt zonder reparaties. Als je er dan al een samengestelde koopt die 100 euro meer kost dan als je die zelf zou samenstellen, maakt dat niet echt uit als je kijkt op een periode van 5 jaar ofzo.

Ik ben vandaag in de Saturn en Mediamarkt eens gaan kijken naar een desktop pc...echt jammer dat ze allemaal van die core 2 quad rommel verkopen, want mochtik nu een pc kope, wil ik er toch mee kune game. En de meeste spellen draaien beter op core 2 duo dan core 2 quad. De enige fatsoenelek die ik zag was zo compact..dat je net zoals een laptop ook overhittingsproblemen kan krijgen.

---------- Post toegevoegd om 12:16 ---------- Vorige post was om 12:13 ----------

Heb je al een clean install gedaan van Windows ?

Ik weet niet zo goed wat een clean install is :D Ik heb gewoon de pc geformateerd, en vista opnieuw geinstaleerd. Daarna is hij nog 1 keer gecrashed, en nadat ik eindelek internet aan de praat kreeg, is hij nog 1 keer vastgelopen. Nu ben ik al de 2de dag terug aan het werken op deze laptop zonder problemen, afgezien van een paar flitsen met verschillende kleurstrepen terwijl ik cal of duty speel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.