Ga naar inhoud

Onbekend probleem


Theo2602

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, Passer zei:

MIsschien best eerst eens te vertellen met welke software je dit ondervindt ?

Lees de foutboodschap !

Het gaat om google maps die niet correct kan geladen worden in de browser.

 

@Theo2602

Je kan proberen of het wel lukt met de pagina te verversen (refresh) met de toets F5.

Probeer ook eens in een andere browser.

 

Net geprobeerd met firefox en geen problemen om google maps te laden en te gebruiken.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de lange wachttijd, maar ik ben, maximaal, van 9 tot 16 op de computer of laptop, waar dat programma opstaat. Voor de rest van de tijd dat ik wakker ben, ben ik mobiel.

Het programma is 'Route Convertor' dat ik, soms, gebruik bij het verwerken van GPS tracks. Omdat het dingen kan die in 'BaseCamp' niet zo simpel zijn.

Ik vrees dat dit weinig zal zeggen.

Google maps werkt bij mij ook in Firefox en Google Crome

 

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit dus in een programma voor analyse van je gereden routes... - een java programma om routes te converteren en tracks te bekijken

 

Misschien dat je best op hun forum te rade gaat: https://www.routeconverter.de/home/en

(er is ook een Frans- en Duitstalig forum van (link op de blz hierboven) - moest je Frans of Duits beter zijn dan je Engels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen ontdekt dat mijn Windows Defender geeft dat er mogelijke een foute app is.

Ik heb dan het programma dan eens in mijn Windows 7 gestart en daar kreeg ik ook een verwijzing naar fout bestand (zie bijlage)
Het is wel raar dat bij het opstarten even de kaarten tevoorschijn komen (zie route-2)

Ik ga nu eens in XP proberen

 

route.jpg

route-2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.