Ga naar inhoud

Desktop start niet meer op


VUUR

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds vandaag start mij desktop niet meer op. Mijn desktop heb ik een paar jaar geleden samengesteld met behulp van dit forum.

Ik heb al een power drain geprobeerd maar dit gaf geen resultaat. Als de aan-knop wordt ingedrukt draait de ventilator van de coolmaster wel een paar rondjes maar verder gebeurt er niks. De voeding is een Be quiet pure power BQT L7-730W. Is dit een bekend probleem van deze voeding? Of wat zou een ander probleem kunnen zijn waardoor de desktop niet start?

Alvast bedankt voor jullie advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

15 uren geleden, VUUR zei:

Mijn desktop heb ik een paar jaar geleden samengesteld met behulp van dit forum.

Ik ben op zoek gegaan naar het topic waar dit zou behandeld zijn maar vind er niets van terug.

 

Is de pc binnenin voldoende stofvrij?

Verwijder het RAM geheugen eens en plaats het daarna terug. Als het om meer dan één latje gaat, plaats dan slechts ééntje terug.

Probeer eens op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, kweezie wabbit zei:

@droske

Ik vermoed dat het hierom gaat.

 

Is het alweer 7 jaar geleden? Dat is snel gegaan! Dit is inderdaad mijn desktop. Ik heb de desktop van het stroom gehaald, stofvrij gemaakt en 1 Plaatje van het ram-geheugen teruggeplaatst. Toen heb ik de stroomdraad weer terug aangesloten en op de aan-knop gedrukt. Er gebeurde hetzelfde als in mijn eerste bericht; ventilator draait een paar keer maar verder gebeurt er niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.