Ga naar inhoud

CCleaner Professional.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Ik schafte mij "CCleaner Professional" aan (via betaling), en installeerde hun programma.

Er werd ook een registratie gevraagd, hetgeen ik ook deed.

 

Mijn vraag, werkt dit programma nu automatisch, of hoef ik ergens een handeling uit te voeren, om het 

programma te starten ?

Ik kreeg een melding van CCleaner, doch alles in het engels, hetgeen mijn sterkste vak niet is, gezien al

die technische termen en jargon.

 

Graag een seintje a.u.b.

Gegroet.

Roland.

 

PS.:  Zie bijlagen.

 

1563337409_KnipselCCleanerProfessional_1.thumb.JPG.637f16f89145001d708e27712b0beec3.JPG

 

1738143425_KnipselCCleanerProfessional_2.JPG.5d63f0e8e9cb1d59f55f3f17ff449d2e.JPG

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de Pro versie kan je de updates automatisch laten uitvoeren en een planning maken voor het uitvoeren van de opruiming terwijl je dat bij de gratis versie handmatig moet doen.

Met de Pro versie kan je de browseers automatisch laten opschonen en bij de gratis versie kan dat niet.

Verder werkt de Pro versie op dezelfde manier als de gratis versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kweezie wabbit zei:

een planning maken voor het uitvoeren van de opruiming

Hoe je die planning maakt spreekt eigenlijk voor zich, maar ik zal een plaatje bijvoegen:

5f7320c90e7dc-Ashampoo_Snap_2020.09.29_1

Open CCleaner

Klik in de linker kolom op Opties.

Klik dan op Plannen.

1. Klik eerst op de knop Inschakelen achter 'CCleaner volgens planning uitvoeren'.

2. Daarna pas kun je achter 'Type planning' kiezen tussen Maandelijks, Wekelijks of Dagelijks

3. Daaronder kun je verder verfijnen. Als je bijv. voor Maandelijks kiest, dan kun je daar aangeven op welke dag van de maand het opschonen moet gebeuren. Enzovoorts.

 

1 uur geleden, kweezie wabbit zei:

Met de Pro versie kan je de updates automatisch laten uitvoeren

Maar dat moet je nog wel even zelf instellen.

Zowel bij de gratis als bij de betaalde versie van CCleaner krijg je een melding wanneer er een nieuwere versie van CCleaner is. Bij de gratis versie moet je dan op een link klikken die jou op de website van Piriform brengt. En daar moet je dan de nieuwste (gratis!) versie van CCleaner zelf downloaden. Daarna ga je naar je map Downloads, en je installeert die nieuwe versie.

Bij de Professional versie krijg je standaard onderstaand venstertje te zien wanneer er een nieuwere versie is:

5f73254134ef4-Ashampoo_Snap_2020.09.29_1

Je klikt dan op de knop Nu bijwerken. De update gebeurt dan verder automatisch. Je hoeft niet zelf naar de website van Piriform om de nieuwste versie te downloaden.
Het bijwerken van CCleaner kan ook volautomatisch. Als je dat wilt, dan klik je in CCleaner in de linker kolom op Opties, en daarna op Updates.

Selecteer dan 'Deze updates automatisch toepassen':

5f7326322a226-Ashampoo_Snap_2020.09.29_1

 

Wil je de verschillen tussen de gratis en de betaalde versie in een overzicht naast elkaar zien? Klik dan op de volgende link: https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner

Scrol op die website wat verder naar beneden. Dan zie je onderstaande afbeelding:

5f7326bba9649-Ashampoo_Snap_2020.09.29_1

 

Onderaan bij de Professional versie zie je Premium-ondersteuning staan. Wat betekent dat? Dat betekent dat je ondersteuning via e-mail kunt krijgen wanneer je problemen met CCleaner hebt. Die ondersteuning vervalt echter na 1 jaar. Dan zul jij de vraag krijg of je die ondersteuning wilt verlengen met 1 jaar. Je zult dan het volledige bedrag opnieuw moeten betalen. Doe je dat niet, dan vervalt dus die premium ondersteuning, maar de overige functies van de betaalde Professional versie, zoals het kunnen plannen van schoonmaakacties, blijf je gewoon houden.

 

Tenslotte: maakt de betaalde versie van CCleaner beter schoon dan de gratis versie? Nee, daar zit geen enkel verschil tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.